خبرگزاری کار ایران

آیا محمدرضا شجریان در دولت یازدهم کنسرت می‌دهد؟

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۷۵۹

شجریان ابراز امیدواری کرد بتواند در دولت جدید؛ با بوجود آمدن شرایط مناسب؛ پس از سال‌ها کنسرت برگزار کند. او بعداز سال ۸۸ دیگر در ایران کنسرتی برگزار نکرد و کنسرت‌هایش به خارج از کشور محدود ماند.

محمدرضا شجریان؛ یکی از نوادر حال حاضر و زنده‌ی موسیقی ایران است که علاقمندان زیادی دارد اما در سال‌های اخیر علاقمندان این هنرمند؛ نتوانستند صدای استاد آواز ایران را به‌صورت زنده بشنوند. به همین دلیل تاریخ آخرین اجرای زنده‌ی محمدرضا شجریان به سال‌های دور بازمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ حسن روحانی(رئیس‌جمهور) در زمان تبلیغات انتخاباتی خود از صدای محمدرضا شجریان استفاده کرد و نشان داد که به او و صدایش علاقمند است. بعداز پیروزی روحانی در انتخابات؛ این امیدواری بوجود آمد که استاد آواز ایران دوباره به صحنه بازگردد و اجرای زنده‌اش را ازسر گیرد. اگرچه هنوز چند و چون و زمان این اجرا قطعی نشده و گشایشی هم برای پخش دوباره‌ی ربنای شجریان از تلویزیون بوجود نیامده است.

محمدرضا شجریان بعداز روی کار آمدن دولت یازدهم به مناسبت‌ها و به طرق مختلف با دولت همراهی و همکاری و به شکل‌های مختلف از آن حمایت کرده است. او شب گذشته(۲۶ مرداد) همراه با علی جنتی(وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در مراسم بزرگداشت دهمین سالگرد تاسیسس صندوق حمایت از روزنامه‌نگاران حضور پیدا کرد و این امیدواری را بوجود آورد که شاید به زودی کنسرت برگزار کند.

شجریان بعداز پایان این مراسم در پاسخ به این سوال که آیا در دولت جدید شاهد برگزاری کنسرت ازسوی شما هستیم یا خیر به خبرنگار ایلنا گفت: امیدوارم شرایط فراهم شود و کنسرت برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این شرایط علاقه‌ای به برگزاری کنسرت دارید؛ گفت: بله علاقه دارم و امیدوارم شرایط فراهم شود.

محمدرضا شجریان بعداز سال ۸۸ دیگر در ایران کنسرتی برگزار نکرد و تمام کنسرت‌هایش به خارج از کشور محدود ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز