خبرگزاری کار ایران

دو هفته مانده به برگزاری کنسرت؛

کنسرت همایون شجریان در تهران تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۷۱۳

کنسرت همایون شجریان ۱۶ الی ۱۹ مردادماه در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود و تاکنون ۱۹ هزار بلیت فروخته شده است.

اجرای کنسرت «چرا رفتی» به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری به دلیل استقبال مخاطبان در تاریخ ۲۳مردادماه در تهران تمدید شد.

به گزارش ایلنا؛ این کنسرت که برای شش اجرا در تاریخ ۱۶،۱۷ و ۱۸ مردادماه نوزده هزار بلیت فروخته است، برای یک شب دیگر در تالار بزرگ وزارت کشور تمدید شد. در این شب برنامه در دو ساعت ۱۸ و ۲۱:۳۰ روی صحنه خواهد رفت و قیمت بلیت‌ها از ۳۵ هزارتومان تا ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

در کنسرت چرا رفتی که اجرای زنده آلبوم نه فرشته‌ام نه شیطان است سهراب پورناظری به عنوان تکنواز کمانچه گروه را همراهی خواهد کرد.

همچنین حسین رضایی نیا نوازنده سازهای کوبه‌ای، تینا جامه گرمی نوازنده ویلن، علی جعفری پویان نوازنده ویلن، آیین مشکاتیان نوازنده سازهای کوبه‌ای، مهیار طریحی نوازنده سنتور، سهراب بره‌مندی نوازنده ویولا، آتنا اشتیاقی نوازنده ویلنسل، سپند دادبه نوازنده عود، احسان فرامرزی نوازنده گیتار، میلاد محمدی نوازنده تار، خورشید دادبهنوازندهتار وآرین کشیشی نوازنده گیتار باس از دیگر هنرمندانی خواهند بود که در این کنسرتهنرنمایی خواهند کرد.

آلبوم نه فرشته‌ام نه شیطان اسفندماه سال گذشته منتشر شد. «چرارفتی» و «کولی» بااشعاریازسیمینبهبهانی، «درونآیینه»، «همه هیچم» و «شتک» بااشعاریازحسینمنزوی، «دلبهدل» که شعر آن را هومن ذکایی سروده است، «چونیبیمن» باشعریازمولانا و «درحصارشب» باشعریازمحمدرضاشفیعیکدکنی ۸ قطعه این آلبوم هستند.

علاقمندان می‌توانند برای خرید بلیت این کنسرت از امشب، یک شنبه، ساعت ۲۲ به سایت www. iranconcert. com مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز