خبرگزاری کار ایران

یازدهمین جشنواره بسم الله افتتاح می‌شود

کد خبر : ۱۸۲۴۹۸

یازدهمین جشنواره بین المللی بسم الله و اسماءالحسنی در بخش‌های گرافیک(پوستر و لوگوتایپ) عصرروز جمعه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۳ در فرهنگسرای نیاوران تهران گشایش می‌یابد.

یازدهمین جشنواره بین المللی بسم الله و اسماءالحسنی در بخش‌های گرافیک(پوستر و لوگوتایپ) با موضوعات بسم الله و اسماءالحسنی –ادعیه ومناجات کوتاه - رمضان، و در بخش اکسپوی هنرهای قرآنی شامل آثار خوشنویسی و نقاشیخط هنرمندان معاصر، عصرروز جمعه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۳ در فرهنگسرای نیاوران تهران گشایش می‌یابد.

به گزارش ایلنا؛ این دو رویدادهنری که هرساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود باهدف ایجاد زمینه‌ای مناسب برای ارتباط فرهنگی و تبادل تجربه‌های هنری میان هنرمندان جوامع اسلامی و سایر ادیان توحیدی، سعی در ترویج و گسترش هنر معنوی بویژه هنرهای قرآنی دارد.

پس از اعلام فراخوان عمومی تعداد ۴۳۵۷ اثر از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه ارسال شد که در ‌‌نهایت با نظر هیئت داوران تعداد ۱۳۴ اثر گرافیکی به بخش مسابقه و نمایشگاه راه یافت. تعداد آثار بخش اکسپو نیز به بیش از ۵۰ اثر از هنرمندانی همچو غلامحسن امیرخانی؛ یدالله کابلی؛ محمد حیدری؛ رسول مرادی؛ محمدعلی سبزه کار؛ طریقتی؛ عتیقه چی؛ صادق‌زاده؛ مجتبی سبزه؛ احمد محمدپور؛ محمد شهبازی؛ دریاباری؛ مهرداد خوشبختی؛ احمد آریامنش؛ محمد نباتی؛ محمدمهدی راضی؛ محمدسعید نقاشیان؛ فرناز جهان بین؛ ابراهیمی؛ عظیم فلاح؛ محسن رهبری و ربابه حسین پورو… با موضوع کتابت آیه‌های قرآنی صورت می‌پذیرد.

در این دوره نیز سعی شده است همچون دوره‌های قبل همزمان با ایام نمایشگاه از نفرات بر‌تر جشنواره تقدیر و از کتاب یازدهمین جشنواره بین المللی بسم الله رونمایی بعمل آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز