خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه عکس‌های تهمینه منزوی در گالری راه ابریشم

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۵۱۱

عکاس در این مجموعه با محور قرار دادن فضای کارگری خیاط خانه‌های لباس عروس در یکی از محله‌های قدیمی تهران و با حذف رنگ در آثارش مخاطب را به خوبی درگیر فضای ذهنی خود می‌کند.

نمایشگاه عکس تهمینه منزوی با عنوان عروسان مخبرالدوله نهم خرداد در گالری راه ابریشم افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه که تا چهارم تیر ماه ادامه خواهد داشت، حاصل نگاه این عکاس در حوزه مستد اجتماعی است و شامل سی عکس سیاه و سفید درابعاد مختلف است.

عکاس در این مجموعه با محور قرار دادن فضای کارگری خیاط خانه‌های لباس عروس در یکی از محله‌های قدیمی تهران و با حذف رنگ در آثارش مخاطب را به خوبی درگیر فضای ذهنی خود می‌کند، سردی فضای کارگری بررنگی که از شنیدن نام لباس عروس در ذهنمان نقش می‌بندد غلبه می‌کند و ما را با فضایی تازه نسبت به آنچه از دوزندگان لباس عروس در ذهن داشتیم روبرو می‌کند.

در گوشه‌ای از نوشته تهمینه منزوی در معرفی این نمایشگاه آمده است:

پل چهارراهِ مخبروالدوله، چهارطرفِ چهارراه را به هم متصل مى کرد. وقتى بالاى پل ایستادم، رو به ضلعِ جنوبى به کوچه اى پر از لباسِ عروسى فروشى خیره شدم، ویترینى داشت که جلویش را برگ هاىِ درخت پوشانده. رمز و رازى در معمارى این ساختمان بود که باورم نمى شد، این مکان متعلق به تهران است. برایم عجیب بود که چه کسانى داخل این ساختمان هستند و پنجره هاى آن را با لباسِ عروس مزین کرده‌اند.

علاقه‌مندان به مدت دو هفته و همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت۴ تا ۸ بعد از ظهر می‌توانند با مراجعه به گالری راه ابریشم واقع در خیابان شهید لواسانی غربی(فرمانیه)، شماره ۱۰۳ از این نمایشگاه دیدن کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز