خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با ایلنا:

کنسرت «مجید خراطها» طبق برنامه قبلی در یاسوج برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۸۸۹

با تمهیدات اندیشیده شده، این کنسرت در زمان مقرر با نظم و انضباط برگزار خواهد شد / در مقوله فرهنگ نمی‌توان سلیقه‌ای نگاه و برخورد کرد. چون این کنسرت با سلیقه ما هماهنگ نیست نباید بگوییم که برگزار نشود.

مدیرکل ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: کنسرت «مجید خراط‌ها» طبق برنامه قبلی و بدون مشکل برگزار می‌شود.

امین کمالوندی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج تاکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، این کنسرت در زمان مقرر با نظم و انضباط برگزار خواهد شد.

او افزود: امیدواریم مشکل خاصی پیش نیاید و ما بهانه‌ای به دست دشمنان نظام داده نشود.

کمالوندی درباره اعتراضات مطرح شده به برگزاری این کنسرت گفت: در مقوله فرهنگ نمی‌توان سلیقه‌ای نگاه و برخورد کرد. چون این کنسرت با سلیقه ما هماهنگ نیست نباید بگوییم که برگزار نشود.

مدیر کل ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد در انتها بار دیگر ابراز امیدواری کرد این کنسرت و سایر کنسرت‌های مجوز دار بدون مشکل خاصی برپا شوند.

به گزارش ایلنا، این روز‌ها بر روی بیلبورد‌ها و تبلیغات بنری شهر یاسوج به صورت گسترده کنسرت دو خواننده پاپ در شهر یاسوج را به مناسبت مبعثپیامبر اسلام(ص) تبلیغ می‌شود.

در این تبلیغات گفته شده که «مجید خراط‌ها» و «امید جهان» خوانندگان موسیقی پاپ، عصر روز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۳ و به مناسبت مبعثپیامبر اسلام(ص) در یاسوج کنسرت اجرا خواهند داشت.

در اعتراض به برپایی این کنسرت‌ها، امروز تجمعی در مقابل دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. معترضین به اجرای این برنامه‌ها، بعد از حضور در جلوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان با مراجعه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار کردند.

برخی از تجمع‌کنندگان در این تجمع به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفتند که از دستگاه‌های مرتبط می‌خواهند از اجرای چنین کنسرت‌هایی جلوگیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز