خبرگزاری کار ایران

نقاشیخط‌های جوادی نسب به گالری پنجره می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۰۹۷

۳۰ اثر از آثار محمدرضا جوادی نسب در ابعاد کوچک و بزرگ به نمایش درمی‌آید. از ویژگی‌های آثار این هنرمند می‌توان از به کار بردن دست بوم‌های ابداعی برای خلق آثار و همچنین توانایی ایجاد تلفیقی میان هنر موسیقی عرفانی و خوشنویسی می‌نوی در نقاشیخط‌ها را نام برد.

نمایشگاه نقاشیخط با عنوان «نیمی ‌دف و نیمی ‌بوم، نیمی‌ من و نیمی ‌او» روی بوم‌های ابداعی از ۱۲ اردیبهشت ماه در گالری پنجره برپاست.

به گزارش ایلنا؛ در این نمایشگاه که نخستین نمایشگاه انفرادی است که گالری پنجره برپا می‌کند، ۳۰ اثر از آثار محمدرضا جوادی نسب در ابعاد کوچک و بزرگ به نمایش درمی‌آید. از ویژگی‌های آثار این هنرمند می‌توان از به کار بردن دست بوم‌های ابداعی برای خلق آثار و همچنین توانایی ایجاد تلفیقی میان هنر موسیقی عرفانی و خوشنویسی می‌نوی در نقاشیخط‌ها را نام برد.

شبنم غفاری، مدیر گالری پنجره درباره این نمایشگاه گفت: نمایشگاه‌هایی که تا به حال در گالری پنجره برپا شده است گروهی بوده و این نخستین نمایشگاه انفرادی یک هنرمند در این گالری است.

وی ادامه داد: در گالری پنجره ما دو رویکرد را دنبال می‌کنیم. یکی معرفی هنرمندان جوانی هنوز روی آن‌ها سرمایه گذاری نشده اما خوش تکنیک هستند و آینده خوبی در عرصه هنر دارند و در این میان به هنرمندان شهرستانی هم توجه داریم. در کنار آن نمایشگاه‌هایی از آثار اساتید هنر نیز برپا می‌کنیم که نمایشگاه پیش رو از جمله این نمایشگاه هاست

محمدرضا جوادی نسب متولد ۱۳۵۵ است و از سال ۱۳۶۹ با شروع آموزش خوشنویسی را نزد استاد بنی رضی در انجمن خوشنویسان کار خود را در این حیطه آغاز کرد و سپس طراحی را نزد استاد چلیپا آموخت. وی از سال ۷۳ تا کنون به تدریس هنر در مدارس شهر تهران مشغول است. این استاد خوشنویسی تاکنون برپایی نمایشگاه حجمی‌در جستجوی علی(ع)، نمایشگاه انفرادی وادی هشتم، من مولانا و شرکت در چند نمایشگاه گروهی را در کارنامه خود دارد.

نمایشگاه نقاشیخط» نیمی ‌دف و نیمی ‌بوم، نیمی ‌من و نیمی ‌او «تا ۱۹ اردیبهشت در گالری پنجره برپا خواهد بود و علاقمندان می‌توانند در ساعات ۱۴ تا ۲۰ به آدرس خیابان ظفر، انتهای فرید افشار، بابک شرقی، بن بست بابک، پلاک ۲۹ طبقه دوم، مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز