خبرگزاری کار ایران

«به یاد مادر» اولین نمایشگاه گالری شکوه در سال ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۵۵۲

«به یاد مادر» عنوان این نمایشگاه است که در آن ۳۳ اثر با ابعاد ۹۰×۶۰ و ۷۰×۵۰ سانتی متر به تماشای عموم گذاشته می‌شود.

اولین نمایشگاه سال ۹۳ گالری شکوه عصر جمعه ۲۲ فروردین ماه با نمایش آثار نقاشی خط محمد رشتیان آغاز به کار می کند.

به گزارش ایلنا؛ رشتیان در این آثار که حاصل ۴۰ سال تلاش او در زمینه نقاشی خط محسوب می شود، مفاهیم عرفانی و قرآنی را با بهره گیری از خط نستعلیق و ثلثبا تکنیک اکریلیک بر روی بوم آورده است. او در کنار آثار نقاشی خط، دو اثر نقاشی با آبرنگ را نیز به نمایش می گذارد.

محمد رشتیان متولد ۱۳۲۲ اصفهان است. او دارای مدرک کارشناسی هنرهای زیبا از دانشگاه هاروارد واشنگتن و کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه اوکلاهما است. رشتیان تا کنون در نمایشگاه های متعدد انفرادی و گروهی در ایران و آمریکا شرکت داشته است. او نزدیک به ۳۰ سال دروس معماری را در دانشکده عمران دانشگاه صنعتی اصفهان تدریس کرده و کارشناس رسمی دادگستری اصفهان می باشد که سابقه دو سال فعالیت در هتل عباسی برای تزیینات سنتی سبک قاجار و صفویه را دارد.

این آثار تا چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه بر روی دیوار گالری شکوه خواهد بود و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این آثار در گالری شکوه واقع در خیابان فرمانیه، اندرزگو، کوچه سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک ۱۹ دیدن نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز