خبرگزاری کار ایران

با انتشار نخستین آلبوم رسمی اش پس از سالها فعالیت؛

محسن یاحقی با «گله» آمد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۴۳۷

نخستین آلبوم رسمی «محسن یاحقی»، بالاخره منتشر شد. این آلبوم یازده قطعه ای که «گِله» نام دارد، به تهیه کنندگی «میثاق تدین» و توسط موسسه «هنرنمای پارسیان»، ۲۰ بهمن ماه روانه بازار موسیقی کشور شد.

ایلنا: نخستین آلبوم رسمی «محسن یاحقی»، بالاخره منتشر شد. این آلبوم یازده قطعه ای که «گِله» نام دارد، به تهیه کنندگی «میثاق تدین» و توسط موسسه «هنرنمای پارسیان»، ۲۰ بهمن ماه روانه بازار موسیقی کشور شد.

به گزارش ایلنا این خواننده که قطعات پرطرفداری چون «گله» را در کارنامه دارد، پیش از این آثارش را به صورت اینترنتی در اختیار مخاطبینش قرار می‌داد. وی در سالهای اخیر توانست کنسرتهایی در نقاط مختلف کشور برگزار کند.

«تو همونی»، «می‌فهممت»، «تو رو دوست دارم»، «به من برگردون»، «همخونه»، «یه جمله»، «درد ناخونده»، «خیال خوب»، «زیر چتر کی نشستی»، «حواسم هست حواست نیست» و «گِله» عنوان قطعات این آلبوم است که فضایی حسی و عاشقانه دارند و ترانه سرایی و آهنگسازی آنها را «محسن یاحقی» انجام داده است. «محمد فلاحی»، «میلاد غیناقی» و «محسن یاحقی»، تنظیم کننده قطعات این آلبوم بوده اند.

هومن نامداری، میثم مروستی، فیروز ویسانلو، علی جعفری، بهنام حکیم، بابک یوسفی، بابک میرکریمی، امید مولوی، روزبه پهلوانی نژاد و وحید قاسمی، در این آلبوم نوازندگی کرده اند.

همزمان با انتشار این آلبوم سایت رسمی «محسن یاحقی» به نشانی www. MohsenYahaghi. net آغاز به کار کرد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص عدم فعالیت به صورت رسمی اظهار داشت: «من از همان اول به‌صورت رسمی کار کرده‌ام و فقط آلبوم رسمی نداشتم. وگرنه من در همه این سال‌ها کنسرت داشتم. جزء معدود خواننده‌هایی بوده‌ام که آلبوم رسمی نداشتم اما در شهرستان‌های مختلف برنامه اجرا کرده‌ام؛ اما در تهران هیچ ‌وقت برنامه برگزار نکردم».

یاحقی که همه ترانه ها و ملودی های آلبوم را خودش ساخته است گفت: «من دوست ندارم راوی یک اتفاق باشم؛ دوست دارم اتفاقی که خودم احساسش کردم را بیان کنم و این حس به شنونده نیز منتقل شود. دوست ندارم که بیش‌تر فقط بیان‌کننده احساسی باشم که از کس دیگری رسیده و به کسی دیگر قرار است منتقل شود».

این خواننده و آهنگساز درباره دلیل موفقیت قطعه «گله» بیان کرد: «فکر می‌کنم شعرگله روح و پیام بزرگی دارد و اتفاقی که در این شعر می‌افتد، اتفاق همیشگی نیست. به موضوع از زاویه ای نگاه شده که در آن زمان خیلی کمتر نگاه شده بود. این خیلی خوشحالم می‌کند که هنوز هم افراد مختلف حتی جوان ۱۷-۱۸ ساله‌ای که برای اولین بار آن را می‌شنود، با آن ارتباط برقرار می‌کنند».

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز