خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه گروهی عکس «نگاه معمار» در فرهنگسرای نیاوران

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۸۰۶

نمایشگاه گروهی عکس نگاه معمار با نمایش آثار عکاسی جمعی از معماران معاصر ایران در فرهنگسرای نیاوران گشایش یافت.

ایلنا: نمایشگاه گروهی عکس نگاه معمار با نمایش آثار عکاسی جمعی از معماران معاصر ایران با حضور شخصیت‌های فرهنگی و هنری عصر روز جمعه نهم اسفند ماه در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران گشایش یافت.

به گزارش ایلنا، محمدسعید ایزدی(معاون وزیر راه و شهرسازی) که مهمان این نمایشگاه بود، در حاشیه این نمایشگاه گفت: آنچه به این نمایشگاه اهمیت ویژه‌ای بخشیده حضور جمعی از معماران درکنار هم، پشتکار و اهمیت دادن به مرتفع شدن مشکلات شهری است که همه ما با آن رو به رو هستیم. این معماران دید متفاوتی را نسبت به محیط شهری و طبیعی در آثارشان ارایه داده‌اند.

این نمایشگاه به صورت دوره‌ای در داخل و خارج از کشور هر شش ماه یکبار برگزار می‌شود. دبیرخانه دایمی نمایشگاه عکس معمار عکاس در مجله معماری و ساختمان دایر است و احمد زهادی و امیر انوشفر دبیران برگزاری این دوره نمایشگاه هستند. همچنین هنرمندانی نظیر علی حمیدی مقدم، بابک زیرک، رضا شکوری، مریم غلامی، عادل فرهنگی، شهریار قدیمی، علیرضا قزل ایاغ، حبیبه مجدآبادی، رضا نجفیان، محمدرضا نیکبخت و زنده یاد تورج حمیدیان از شرکت کنندگان این نمایشگاه هستند.

معماران عکاس و علاقمند به شرکت در دوره‌های بعدی نمایشگاه عکس «نگاه معمار» می‌توانند درخواست خود را به همراه فایل اثرشان به پست الکترونیک infi @ memary. net ارسال کنند تا در جریان زمانبندی برنامه‌ها قرار گیرند. فروش حاصل از این نمایشگاه به نفع انجمن حمایت از کودکان کار است.

این نمایشگاه تا ۱۲ اسفندماه در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران واقع در انتهای خیابان پاسداران، مقابل پارک نیاوران، فرهنگسرای نیاوران دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز