خبرگزاری کار ایران

فروش ۲۱۵ اثر در هفته نخست نمایشگاه تابلوهای کوچک

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۷۱۱

نمایشگاه تابلوهای کوچک با پیشتازی علیرضا سعادتمند، بهزاد شیشه گران و کامبیز درمبخش به ترتیب با فروش ۲۵ اثر، ۱۸ اثر و ۱۵ اثر کار خود را ادامه می‌دهد.

ایلنا: چهارمین نمایشگاه «تابلوهای کوچک» که با ارائه ۷۲۲ اثر از ۳۲۵ هنرمند در گالری آریا از ۲ اسفند ماه کار خود را آغاز کرد؛ با پیشتازی علیرضا سعادتمند، بهزاد شیشه گران و کامبیز درمبخش به ترتیب با فروش ۲۵ اثر، ۱۸ اثر و ۱۵ اثر کار خود را ادامه می‌دهد. این در حالی است که یکی از ویژگی‌های قابل تامل این دوره استقبال بی‌نظیر مخاطبین از آثار جوانان در کنار پیشکسوتان است.

به گزارش ایلنا، آریا اقبال درباره علت استقبال از نماشگاه «تابلوهای کوچک» با اشاره به استمرار این نمایشگاه گفت: به گمانم حتما استمرار داشتن این نمایشگاه‌ها در پذیرفته شدنش از جانب هنرمندان و مخاطبین تاثیر داشته است و خود موضوع هم برای عده‌ای جالب بوده است.

امسال برخلاف سه دوره گذشته که نمایشگاه تابلوهای کوچک در کنار حراج برگزار می‌شد؛ به شکلی مستقل در سال ۹۳ برپا خواهد شد. به گفته آریا اقبال، این اقدام برای این صورت گرفته که بشود روی بخش حراج به شکل جدی تری کار کرد.

این نمایشگاه مانند سه دوره گذشته با هدف جمع‌آوری مجموعه آثاری که ارزش هنری آن‌ها را اندازه اثر تعیین نمی‌کند برگزار می‌شود. در سه دوره گذشته نمایشگاه تابلوهای کوچک، دو دوره آن به نمایش آثار نقاشی و طراحی و تصویرسازی و یک دوره آن به عکس اختصاص داشت قرار است در سال ۹۳ یک دوره را نیز به ارائه آثار مجسمه‌های کوچک اختصاص بدهد.

گالری آریا در خیابان ولیعصر، بالا‌تر از سه‌راه شهید بهشتی، کوی زرین، پلاک ۱۰ واقع است و این نمایشگاه تا ۲۳ اسفندماه ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز