خبرگزاری کار ایران

دبیر ششمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی خبر داد:

ثبت نام در سمپوزیوم از طریق وب سایت انجام می‌شود

کد خبر : ۱۴۵۱۰۰

وب سایتی به آدرس tehransculpture. zibasazi. ir طراحی شده که این وب سایت مربوط به مرکز فعالیت‌های مجسمه سازی تهران است و فاز اول آن راه اندازی شده است.

ایلنا: سیدمجتبی موسوی، دبیر ششمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران، از راه‌اندازی وب‌سایت تخصصی مرکز فعالیت‌های مجسمه‌سازی تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، دبیر ششمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران با تاکید بر ضرورت و نیاز برای راه‌اندازی وب سایت مستقل در حوزه مجسمه سازی، گفت: وب سایتی به آدرس tehransculpture. zibasazi. ir طراحی شده که این وب سایت مربوط به مرکز فعالیت‌های مجسمه سازی تهران است و فاز اول آن راه اندازی شده است.

موسوی با بیان اینکه این وب سایت شامل همه موضوعات مجسمه سازی سازمان زیباسازی شهر تهران می شود، ادامه داد: بخشی از این وب سایت به سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران اختصاص دارد که با فعال شدن فاز اول، ‌ ثبت نام برای این دوره از سمپوزویوم از طریق وب سایت و به صورت آنلاین انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه با راه اندازی این وب سایت و ثبت نام از طریق آن هنرمندان خارجی امسال آسانتر می توانند در سمپوزیوم شرکت کنند، افزود: تاکنون بیش از ۷۰ هنرمند خارجی از طریق وب سایت ثبت نام کرده اند که راه‌اندازی آن از طریق ایمیل به هنرمندان خارجی اطلاع رسانی شده بود و همراه با فراخوان تکمیلی، آدرس این وب سایت نیز اعلام شد.

موسوی درمورد دلیل جلو انداختن ثبت نام هنرمندان خارجی، گفت: دلیل ثبت نام زودتر هنرمندان خارجی داشتن زمان کافی برای صدور ویزا، ‌ رزرو هتل و سایر هماهنگی‌ها است.

او با اشاره به اینکه هنرمندان ایرانی می توانند از طریق وب سایت و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه آثارشان را ارسال کنند، ادامه داد: هنرمندان ایرانی لازم است برای ارزیابی اولیه، ‌ ماکت آثارشان را نیز ارسال کنند اما آثار هنرمندان خارجی ابتدا از روی عکس آثارشان ارزیابی اولیه شده و در زمان ورود به ایران باید ماکت آثارشان را برای برپایی نمایشگاه جانبی همراه خود بیاورند.

موسوی با بیان اینکه برای این دوره سنگ تراورتن رنگ روشن انتخاب شده است، گفت: این سنگ‌ها از معادن در حال استخراج بوده و بعد از آن به کارخانه منتقل می‌شود تا در ابعاد ۱۰۰ در ۱۵۰ در ۳۰۰ سانتی‌متر مکعب برش خورده و در اختیار هنرمندان قرار گیرد.

دبیر ششمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران درباره احتمال حضور هنرمندان پیشکسوت در بخش مدعوین، گفت: امسال هنرمندان پیشکسوت می توانند در بخش رقابتی حضور داشته باشند اما درباره حضور استادان و پیشکسوتان در بخش هنرمندان مدعو، باید شورای سیاست گذاری در این زمینه تصمیم گیری کنند که تاکنون این موضوع مورد نظر شورای سیاست‌گذاری نبوده است.

ششمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران با حضور ۱۲ هنرمند خارجی، ‌۱۲ هنرمند ایرانی در بخش اصلی و رقابتی و ۱۰ هنرمند جوان در بخش دانشجویی، ‌ اردیبهشت ماه سال ۹۳ در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز