خبرگزاری کار ایران

رونمایی از ۱۶ عکس امام خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۳۴

مراسم رونمایی از ۱۶ عکس امام خمینی(ره) با مشارکت کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

ایلنا: مراسم رونمایی از ۱۶ عکس امام خمینی(ره) و نمایشگاه پوسترهای انقلابی در فرهنگسرای ملل با مشارکت کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه که از تاریخ چهاردهم تا بیستم بهمن ماه دایر خواهد بود، ‌ ۱۶ تصویر بی نظیر از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در آغازین روزهای انقلاب اسلامی، به همراه منتخبی از پوسترهای انقلابی موجود در آرشیو مرکز اسناد کتابخانه مجلس شورای اسلامی با محوریت امام خمینی(ره) به نمایش در خواهد آمد.

نگارخانه شماره دو فرهنگسرای ملل، در سال ۱۳۹۱ نیز میزبان برگزاری نمایشگاهی از ۵۰ پوستر انقلابی از آرشیو پوستر مرکز اسناد کتابخانه مجلس شورای اسلامی بود که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

پس از نمایشگاه «بازدید: منتخبی از گنجینه­ی پوستر نمایشگاه­های هنرهای تجسمی سال­های ۱۳۴۰ تا ۱۳۷۰»، که با همت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، در موزه هنر امام علی(ع) برگزار شد، «آیین رونمایی از ۱۶ عکس امام(ره)» دومین نمایشگاهی است که در بهمن ماه سال جاری با مشارکت کتابخانه مجلس شورای اسلامی برگزار می شود..

نمایشگاه «آئین رونمایی از ۱۶ عکس امام(ره) و نمایشگاه پوسترهای انقلابی» از روز دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ از ساعت ۱۶ الی ۲۰، در نگارخانه ملل فرهنگسرای ملل، واقع در بزرگراه آیت الله صدر، بلوار قیطریه، ‌ پارک قیطریه، ‌ آغاز به کار خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز