خبرگزاری کار ایران

۱۰ چهره در گالرى طراحان آزاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۷۱

سلمان خوشرو در این نمایشگاه ١٠ فیگور بیانگرا با تکنیک کاردک و رنگ‌هاى برجسته به نمایش مردم مى‌گذارد که آنها را از میان ١٥٠ فیگورى که آفریده؛ برگزیده است.

ایلنا: سلمان خوشرو ١٠ پرتره نقاشى را عصر جمعه ١١ بهمن در گالرى طراحان آزاد به نمایش مى‌گذارد.

به گزارش ایلنا؛ این نخستین نمایشگاه انفرادى خوشرو در زمینه نقاشى‌ست. او پیش از این سه نمایشگاه عکس در همین گالرى ارائه کرده بود.

سلمان خوشرو در سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. سالهای ابتدایی تحصیلات خود را در شهر نیویورک سپری و در سال ۱۳۸۳لیسانس خود را در رشته هنر دیجیتال از دانشگاه ملی‌ استرالیا دریافت کرد. او در سه دنیای متفاوت زندگی و پرسه‌هایش در موزه‌های متروپلیتن و گالری ملی‌ استرالیا تجربیات ارزنده‌اى برایش ارمغان آورد. او ایران را منبع الهام هنرش یافت و سرزمین مادرى را براى سکونت دائمی انتخاب کرده است.

سلمان خوشرو در این نمایشگاه ١٠ فیگور بیانگرا با تکنیک کاردک و رنگ‌هاى برجسته به نمایش مردم مى‌گذارد که آنها را از میان ١٥٠ فیگورى که آفریده؛ برگزیده است. موضوع نقاشی‌ها افرادی هستند که نقاش آنها را می‌شناسد و حالا سیما و سیرت آنان را به روایت رنگ‌ها باز معرفى مى‌کند. هنرمند در تکاپوی هنری خود از چهار سال پیش بدون استاد، چهره‌نگاری در نقاشی را آغاز کرده است با این پشتوانه دیرین که چهره انسان آشناترین و مستمرترین تصویریست که هر روز همه آدم‌ها مشاهده مى‌کنند. چهره‌هایى که از هویت و نهاد درونى مى‌گویند.

نمایشگاه نقاشى‌هاى سلمان خوشرو تا ٢١ بهمن در گالرى طراحان آزاد واقع در میدان فاطمی، میدان گلها، میدان سلماس، پلاک ٥ دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز