خبرگزاری کار ایران

فاطمه معتمدآریا؛ حامی گروه موسیقی «وصل یار» شد

کد خبر : ۱۳۹۳۸۰

معتمدآریا از گروه موسیقی «وصل یار» به سرپرستی ابراهیم اثباتی حمایت می‌کند.

ایلنا: فاطمه معتمدآریا حامی گروه موسیقی «وصل یار» شد.

به گزارش ایلنا، فاطمه معتمدآریا بازیگر با سابقه سینما و تئا‌تر از گروه موسیقی «وصل یار» به سرپرستی ابراهیم اثباتی حمایت می‌کند، با پیوستن معتمدآریا به این گروه این دومین بار است که یک بازیگر مطرح سینما و تئا‌تر اسپانسر «وصل یار» می‌شود.
سال گذشته نیز آنا نعمتی به عنوان اسپانسر همراه این گروه پر کار بود.

اعضای گروه «وصل یار» به دلیل اینکه موسیقی اشان و افکت‌های ویژه‌ای که در کنسرت‌هایشان اجرا می‌شود، به نوعی قصد دارد سینما و تئا‌تر را به موسیقی پیوند بزنند راغب هستند هنرمندان سینما و تئا‌تر را با این گروه همراه کنند.

اثباتی مدیر این گروه در این باره می‌گوید: وصل یاری‌ها می‌دانند که کنسرت‌های ما تلفیقی از موسیقی و تئا‌تر و حتی به لحاظ جلوه‌های ویژه بصری سینماست، بنابراین ما علاقه داریم هنرمندان سینما و تئا‌تر را نیز وصل یاری کنیم و از آن‌ها بخواهیم که تاثیر درآمیختن این هنر‌ها را نادیده نگیرند.

او ادامه داد: وصل یار قرار است هر سال یکی از هنرمندان در عرصه‌های مختلف را با خود همسو کند و می‌خواهد با این کارش یادآوری کند که ذات هنر به هم تنیده شده است و چند هنر در کنار هم مخاطبان بیشتری را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

گروه موسیقی وصل یار، سال ۱۳۸۲ شکل گرفته و با نوآوری‌هایی که در زمینه موسیقی تلفیقی و درآمیختن این هنر با سینما و تئا‌تر داشته، توانسته توجه و نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

کنسرت گروه موسیقی وصل یار به سرپرستی ابراهیم اثباتی از ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه در تالار وحدت به صحنه می‌رود و علاقه‌مندان به خرید بلیت می‌توانند از طریق سایت بنیاد رودکی و گیشه تالار وحدت و بنیاد رودکی اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز