خبرگزاری کار ایران

آثار گروهی از نقاشان معاصر مشهد در گالری لاله

کد خبر : ۱۳۸۱۱۰

در نمایشگاه گروهی لاله؛ تعداد ۲۰ اثر نقاشی از هنرمندان زیر ارایه خواهد شد: محمود آزادنیا، مریم آیین، مژگان اعتضادی، لادن اورنگی، افشین باقری، جعفر پاکروان، محمد خلیلی، مانلی رسولی، ابوالفضل رفیعی، سمانه رهبرنیا، عباس نسل شاملو، عباس شهسوار، مهدی محدث، طاهر موسوی، طاهره واحدیان.

ایلنا: گالری لاله در ادامه رویکردهای جدید خود به هنر معاصر که یکی از آن موارد، زمینه‌سازی برای معرفی تنوع و گستره جغرافیایی هنر معاصر ایران است و همچنین به منظور حمایت از هنرمندان خارج از مرکز و فعال در این عرصه و ارایه جدید‌ترین تجربیات تجسمی آن‌ها در پایتخت، دومین دوره این رویداد را به گروهی از نقاشان معاصر مشهد اختصاص داده است.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه تعداد ۲۰ اثر نقاشی از هنرمندان زیر ارایه خواهد شد: محمود آزادنیا، مریم آیین، مژگان اعتضادی، لادن اورنگی، افشین باقری، جعفر پاکروان، محمد خلیلی، مانلی رسولی، ابوالفضل رفیعی، سمانه رهبرنیا، عباس نسل شاملو، عباس شهسوار، مهدی محدث، طاهر موسوی، طاهره واحدیان.

این نمایشگاه به کوشش لادن اورنگی گردآوری شده و آیین گشایش نمایشگاه روز جمعه ۴ بهمن ماه ساعت ۱۶ تا ۲۰ خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار تا ۱۵ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ به استثنای ایام تعطیل به نگارخانه لاله مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز