خبرگزاری کار ایران

گروه موسیقی " مهرآوا " در آلمان روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۵۳

سرپرست این گروه می‌گوید هدف از فعالیت و برگزاری قطعات کلاسیک ایرانی در آلمان، آشنا کردن علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی است.

ایلنا: گروه موسیقی مهرآوا که به نواختن قطعات سنتی و کلاسیک ایرانی مبادرت دارد، به زودی در شهر برلین آلمان روی صحنه رفته و طی کنسرتی قطعات مختلفی را برای علاقه‌مندان اجرا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ رضا برون(سرپرست گروه موسیقی مهر‌آوا) ضمن اعلام این خبر افزود: گروه ما در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۱۴؛ مصادف با جمعه ۱۱ بهمن‌ماه در شهر برلین آلمان کنسرت خواهد داشت.

وی که مشغول تحصیل مدارج دانشگاهی در رشته‌ی موسیقی است، در مورد سابقه‌ی این گروه خاطر نشان‌کرد: گروه مهرآوا از زمانی که در ایران بودم تشکیل شده بود و بعد از اینکه برای ادامه‌ی تحصیل به آلمان آمدم، با کمک و همراهی تنی چند از دانشجویان و علاقه‌مندان، مجددا این گروه را فعال کردیم.

برون با اشاره به هدف و انگیزه‌ی راه‌اندازی گروه مهرآوا افزود: هدف ما معرفی سنتی ایرانی به فعالان و علاقه‌مندان به موسیقی در کشور آلمان است و امیدواریم از این طریق بتوانیم در موسیقی ایرانی را به جهانیان بشناسانیم.

مطابق با پوستر کنسرت گروه مهرآوا، رضا برون نوازنده‌ی سنتور، جواد سالخورده نوازنده‌ی سازهای کوبه‌ای و عارف رفعت آوازخوان این گروه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز