خبرگزاری کار ایران

زنان بومی جنوب در نمایشگاه امید فاضلی و آلما بهرامی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۵۳

نمایشگاه نقاشی امید فاضلی و آلما بهرامی دو هنرمند جنوبی عصر روز جمعه ۱۵ مهرماه در گالری ایده افتتاح شد.

ایلنا: در نمایشگاه نقاشی گالری ایده؛ ۱۶ اثر نقاشی فیگوراتیو از امید فاضلی و آلما بهرامی ارائه شده است، که جملگی بیانگر حالت ذهنی و روحی هنرمندان از طریق پرتره‌سازی است.

به گزارش ایلنا، این دو هنرمند، زنان بومی را به عنوان موضوع نقاشی‌های خود انتخاب کردند و با تکنیک اکرولیک روی مقوا آثار خود را ارائه داده‌اند.

فاضلی ۷ اثر در این نمایشگاه ارائه داده است که برخی از این آثار پرتره‌های از زنان جنوب کشور است که به صورت اکسپرسیو ارائه شده‌اند. او در برخی از آثار خود علاوه بر نگاه مفهومی که در پس پرتره‌ها دنبال می‌کند بر روی آثاری که از عکس‌های قدیمی خلق کرده، نگاهی پاپ به موضوع داشته است و حس جاری در آثار را علاوه بر نشانه‌های آشنا با جمله‌های عامیانه نیز برای درک بیشتر مخاطب ارائه داده است.

آلما بهرامی نیز در پرتره‌سازی‌هایی که از زنان بومی دارد با قلم و رنگ‌هایش نگاهی مفهومی به مقوله زنان دارد. او در پرتره‌های خود حس سوژه‌اش را دنبال کرده و در برخی از آثار تنها به دیتیل‌ای از پرتره بسنده کرده تا بیانگر احساس سوژه باشد. او ۹ اثرش در این نمایشگاه را با تکنیک اکرولیک روی مقوا ارائه داده و برای افزودن به بار زیبایی پرتره‌ها از ورقه طلا نیز در این آثار استفاده کرده است.

امید فاضلی متولد ۱۳۵۴ اهواز و کار‌شناس ارتباط تصویری است. او تاکنون ۴ نمایشگاه انفرادی برپا کرده است و در ۳۵ نمایشگاه گروهی نیز شرکت کرده است.

آلما بهرامی نیز متولد ۱۳۶۸ اهواز و دانش آموخته رشته نقاشی است. او تاکنون در سه نمایشگاه گروهی شرکت کرده است.

این نمایشگاه نخستین نمایشگاه این دو هنرمند اهل جنوب کشور در تهران است که تا ۳۰ آذرماه در گالری ایده واقع در خیابان کریمخان، خیابان خردمند شمالی، خیابان ۱۸شماره ۲۶ میزبان علاقمندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز