خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد:

منطقه آزاد کیش مصمم به رفع مشکلات سرمایه‌ گذاران

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۴۶۸

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از پروژه شهر افسانه ای پدیده از تسهیل امور، فعال نمودن پروژه‌های نیمه‌کاره و بلا تکلیف و رونق فعالیت‌های عمرانی جزیره کیش خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم انصاری لاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با بازدید و جلسه‌ای که با مدیران پدیده کیش داشته‌ایم کارگروهی برای ساماندهی مشکلات پدیده کیش و آغاز مجدد فعالیت این پروژه تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات این پروژه در بخش غربی جزیره گفت: پروژه پدیده در کیش یک مجموعه بزرگ شامل فضاهای گردشگری، هتل، بخش تجاری، تفریحی و پذیرایی می باشد که این پروژه به دلیل برخی مشکلات بوجود آمده در چند سال اخیر بلا تکلیف بوده که در حال حاضر با شروع فعالیت در مشهد، امیدواریم که پروژه پدیده کیش هم ظرف دو تا سه هفته آینده با تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات و اخذ مجوزهای لازم، فعالیت خود را مجددا از سر بگیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین در ادامه به تسریع امور جهت راه‌اندازی مجدد پروژه‌های نیمه‌کاره در جزیره کیش اشاره نمود و گفت: ما در حال حاضر در جهت پیگیری و رفع مشکلات پروژه‌های ناتمام و بلاتکلیف جزیره کیش به‌صورت روزانه از این پروژه‌ها بازدید می‌کنیم که امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته بتوانیم برای رفع مشکلات این پروژه‌ها گام‌های اساسی برداریم هر چند که وجود سرمایه‌‌گذاری‌ها و پروژه‌های سرگردان یکی از مشکلاتی است که جزیره کیش با آن مواجه بوده و نیاز به سامان‌دهی  دارد.

انصاری لاری در ادامه به رکود اقتصادی موجود در کشور اشاره نمود و افزود: متاسفانه رکود عمومی اقتصادی در کشور، جزیره کیش را نیز درگیر نموده و پویا‌نمودن و از سرگیری فعالیت این پروژه‌ها نیز با سختی همراه گردیده است که امیدواریم طی جلسات مشترکی که با سرمایه‌‌گذاران و مالکان پروژه‌ها داریم، مشکلات پیش‌روی برطرف شود.

وی در پایان از بازنگری و تسهیل در امور پروژه‌های کیش خبر داد و گفت: امید داریم با به‌کارگیری روش‌هایی که باعث تسهیل و تسریع امور پروژه‌ها می‌شود به راه‌اندازی مجدد این پروژه‌ها کمک شود و بازنگری در روش صدور مجوزها، پروانه‌های ساختمان، پایان‌کار و فرایندهای رسیدگی به تخلفات ساختمانی از جمله اقداماتی است که در جهت سهولت و سرعت‌بخشی به امور در حال انجام می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز