خبرگزاری کار ایران

محمدحسن ابوالحسنی در گفت‌وگو با ایلنا:

جشنواره‌های تابستانی کیش هر ساله با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۱۴۷

ابوالحسنی گفت: یکی از اهداف جشنواره‌ها معرفی جوانان مستعد کیش در اجرای برنامه های فوق بود که علاوه برکاهش هزینه ها باعث افزایش انگیزه هنرمندان و معرفی توانمندی‌های آنان شد.

محمدحسن ابوالحسنی، رییس موسسه جشنواره‌ها و مناسبت‌های کیش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، گفت:  بیستمین جشنواره‌‌های تابستانی کیش از تاریخ 15 تیر لغایت 28 شهریور با شعار "کیش؛ به وسعت ایران" در جزیره زیبای کیش برگزار شد. جشنواره امسال با هدف رونق بازارهای جزیره کیش و حمایت از فعالان اقتصادی و نیز رونق حوزه گردشگری دریایی برگزار گردید .

وی افزود: مجموعه‌ای از برنامه های شاد و متنوع برای همه ی سلایق و سنین مختلف در بیستمین جشنواره‌های تابستانی کیش انجام شد. برگزاری کنسرت گروه های موسیقی، کارناوال شادی، استقبال فرودگاهی،نورافشانی شبانه و اجرای برنامه های ویژه در بازارهای جزیره کیش از دیگر بخش های جشنواره تابستانی کیش بود.

ابوالحسنی گفت: جشن قرعه کشی در تالار شهر یکی از برنامه های جذاب جشنواره تابستانی کیش است که هر شب با اجرای دو چهره مطرح سیمای جمهوری اسلامی بهمن هاشمی و مرتضی حسینی در تالار شهر کیش برگزار شد. علاوه بر قرعه کشی های متنوع هنرمندان بومی کیش در زمینه های خوانندگی و نوازندگی، استندآپ کمدی، شعبده بازی، آکروبات، نمایش طنز و کودک به اجرای برنامه پرداختند.

وی اظهار داشت: یکی از اهداف این جشنواره معرفی جوانان مستعد کیش در اجرای برنامه های فوق بود که علاوه برکاهش هزینه ها باعث افزایش انگیزه هنرمندان و معرفی توانمندی‌های آنان شد. بیستمین جشنواره‌های تابستانی کیش با جوایز نقدی و غیرنقدی به استقبال گردشگران رفت و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با مشارکتی فعال، بخشی از جوایز جشنواره را برعهده گرفت. جامعه بازاریان کیش، دیگر همراه و حامی بیستمین جشنواره های تابستانی کیش بود.

ابوالحسنی ادامه داد: همچنین با هدف تشویق فعالان گردشگری به ارائه خدمات با کیفیت و مشتری مداری هر شب بر اساس میزان رضایتمندی ثبت شده در سامانه نظارت « سناک »به فعالان حوزه های خدمات گردشگری به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز