خبرگزاری کار ایران

مرتضی بلوکی در گفت‌وگو با ایلنا:

مونسان امور زیربنایی گردشگری را متحول می‌کند/ تجربه موفق کیش به یاری گردشگری کشور می‌آید

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۴۶۹

بلوکی گفت: قطعا تجارب موفق مونسان در امور زیربنایی و گردشگری جزیره کیش یه یاری گردشگری کشور می‌آید.

مرتضی بلوکی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به انتخاب مونسان به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: انتخاب دکتر مونسان از سوی رئیس جمهوری ناشی از شناخت کامل دکتر روحانی از عملکرد و توانایی مدیریتی آقای مونسان بود.

وی تاکید کرد: آنچه در عملکرد‌ آقای مونسان در جزیره کیش جلب توجه کرد توجه فراوان ایشان به امور زیربنایی و عمرانی بود که اگر همین توجه در بخش گردشگری صورت بگیرد موجب تحول بزرگ خواهد شد. قطعا دکتر مونسان زیربناهای گردشگری کشور به خصوص در بحث هتل سازی و ایجاد امکانات زیربنایی و رفاهی را متحول خواهد کرد. قطعا تجارب موفق مونسان در امور زیربنایی و گردشگری جزیره کیش یه یاری گردشگری کشور خواهد آمد.

بلوکی اظهار داشت: نکته مهم دیگر توجه به اقتصاد گردشگری است که مورد توجه ویژه آقای مونسان قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: سوابق آقای مونسان نشان می‌دهد وی به کار تیمی اعتقاد دارد و همواره در مسئولیت‌هایی که داشته از تیمی زبده و کار بلد استفاده کرده است. از رسانه‌ها نیز انتظار می‌رود هم چون همیشه با اطلاع‌رسانی مناسب و نقد سازنده یاری‌گر دکتر مونسان باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز