خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۱۸۴

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی روز کارگر را به جامعه کارگری تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام مونسان به شرح زیر است:

یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر که امسال با ولادت بزرگ پرچمدار نهضت عاشورا مقارن شده است، فرصت ارزشمندی برای تجلیل از کارگران زحمت کشی است که مخلصانه برای کسب رزق حلال می کوشند و با همت والای خود گردش چرخ های صنعت و تولید کشور را تضمین می کنند.

فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز بزرگ کارگر را به همه کارگران شریف کشور به ویژه کارگران عزیز جزیره کیش تبریک گفته و به روان پاک کارگران شهید انقلاب و هشت سال دفاع مقدس درود مى‌فرستم.

در جامعه اسلامی که بر حفظ کرامت کارگر تاکید فراوان شده است، گرامیداشت مقام و منزلت کارگر به یک روز محدود نیست و به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) هر روز، روز کارگری و کارگران است. کارگران گرانقدری که با روحیه خستگی نا پذیر برای کسب معاش خود و خانواده تلاش کرده و  در سایه خود باوری "استقلال" و "خود کفایی" را در همه عرصه‌ها معنا می کنند. کارگران متعهد ایران اسلامی که با کار و ابتکار سازنده و توسعه و ارتقاء کیفی تولیدات داخلى، می کوشند سهم شایسته ای در روند تحول اقتصادی کشور داشته باشند.

جزیره زیبای کیش نیز برای حرکتی مستمر و موثر در مسیر رونق اقتصادی و دستیابی به جایگاهی شایسته در عرصه گردشگری که به مدد بهبود فضای سیاسی کشور، ایجاد زیر ساخت ها و افزایش سرمایه گذاری های داخلی و خارجی سرعت گرفته به تلاش هوشمندانه و هدفمند کارگران این جزیره زیبای مرجانی تکیه کرده است.

امید آن دارم تا در سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" با همدلی و تلاش مضاعف کارگران، تمامی طرح های نوینی که با هدف توسعه و آبادانی جزیره کیش و رفاه ساکنان و گردشگران و رونق بازار کسب و کار برنامه ریزی شده است قرین توفیق شود.

ضمن سپاس وافر از سعی و کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارگران ارجمند، از درگاه خداوند سبحان، برای یکایک کارگران پر تلاش شاغل در بخش های دولتی و خصوصی جزیره کیش  توفیق روز افزون توام با موفقیت و بهروزی مسالت دارم.

علی اصغر مونسان

مدیر عامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز