خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۳۷۲

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

دهه مبارک فجر، طلوع  پر برکت خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است. انقلابی مردمی که پرده های ظلم و جور حاکمان مستبد را کنار زده و در پگاه روشن 22 بهمن مطلع غزل زیبای پیروزی ملتی آزاده و حق طلب شد. این انقلاب شکوهمند با بروز تحولاتی عظیم در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و علمی کشور، دستاوردهای شگرف و ارزشمندی را به همراه داشت به گونه ای که ایران اسلامی پس از گذر از فراز و نشیب های بسیار و به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های رفیع پیشرفت و تعالی را فتح کرده و اینک در اوج اقتدار و آزادگی ایستاده است. خداوند را شاکریم که پس از گذشت بیش از سه دهه، امروزه نام بلند آوازه ایران در اذهان جهانیان تداعی  کننده  کشوری است که سر چشمه تحول و تعالی در منطقه بوده و به الگویی موفق برای ملتهای آزاده در مسیر آزادی‌ خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل شده است.

امسال نیز حضور پر شور و شعور هموطنان در راهپیمایی ایام الله 22 بهمن جلوه ای از وحدت و همدلی مردم و مسئولان و  میثاق دوباره ملت ایران با آرمانهای نظام و انقلاب است.

در جزیره کیش نیز همانند سال های قبل با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و بر پایی هر چه با شکوه تر جشن انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام و انقلاب، حمایت همه جانبه خود را از اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام خواهیم کرد.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای به حق پیوسته انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، فرا رسیدن بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر را به تمامی هموطنان به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش تبریک و تهنیت عرض می کنم.

از درگاه حضرت دوست  سعادت و سربلندی تمامی هموطنان و اقتدار و سرافرازی روز افزون ایران اسلامی را مسئلت دارم.

علی اصغر مونسان

رییس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز