خبرگزاری کار ایران

تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون تیراندازی و سازمان منطقه آزاد کیش

با هدف ترویج ورزش تیر اندازی تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون تیراندازی کشور امضا شد

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون تیر اندازی کشور صبح امروز یکشنبه 11 مهر در محل این فدراسیون امضاء شد.

علی اصغر مونسان، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در فدراسیون تیر اندازی کشور در دیدار با سید مهدی هاشمی رییس فدراسیون تیر اندازی، تفاهم نامه ای را با هدف گسترش و توسعه ورزش تیر اندازی و استعداد یابی در میان جوانان مستعد و علاقمند جزیره کیش امضاء کرد.

تحقق اهداف برنامه توسعه کشور در زمینه ترویج ورزش تیر اندازی در میان اقشار مختلف جامعه و فراهم کردن زمینه آموزش افراد مستعد در منطقه آزاد کیش از جمله اهداف مهم این تفاهم نامه بود.

بر اساس این تفاهم نامه فدراسیون تیر اندازی متعهد شد با بکار گیری تمامی پتانسیل ها موجود در برگزاری مسابقات و جشنواره های فرهنگی ورزشی، همایشها و همچنین اجرای دوره های آموزشی و تعامل پویا و موثر با هیئت تیر اندازی کیش همکاری کند.

مونسان نیز با اعلام پشتیبانی و حمایت سازمان منطقه آزاد کیش از اجرای برنامه ها و فعالیت های فدراسیون تیر اندازی کشور در جهت دستیابی به اهداف این تفاهم نامه به امکانات مناسب و سرانه فضای ورزشی جزیره کیش اشاره کرد و گفت: ما با تمام پتانسیل آماده توسعه ورزش تیر اندازی در جزیره کیش هستیم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه امضای این تفاهم نامه ضمن بازدید از محل تمرینات تیر اندازان تیم ملی کشورمان و بخش های مختلف فدراسیون تیر اندازی، با امکانات و تجهیزات این فدراسیون از نزدیک آشنا شد و در پایان با حضور در سایت اهداف پروازی فدراسیون تیر اندازی، به تمرین تیراندازی پرداختند.

 

کد خبر : ۴۱۶۰۰۹