خبرگزاری کار ایران

مونسان:

جزیره کیش می تواند پایلوت برنامه های آموزشی کشور باشد

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در آغاز سال تحصیلی با ابراز خرسندی از ارتقاء سطح آموزشی در کیش از سرانه بالای فضاهای آموزشی این جزیره در سطح کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،  مونسان همزمان با آغاز سال تحصیلی با ابراز خرسندی از موفقیت دانش آموزان کیش در آزمون ورودی دانشگاه های از معلمان و مربیان خواست تا امسال نیز مانند سال های قبل و با عشق و همت در تعلیم و بهبود سطح آموزشی بکوشند.

وی افزود: دانش آموزان هم باید با کمک معلمان سخت کوش و با عزم جدی و برنامه ریزی دقیق تلاش کنند تا رتبه آنها از سطح استان خارج و به رتبه های بالای کشوری ارتقاء پیدا کنند تا جایی که آموزش و پرورش کیش در سطح کشور الگو شود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه ساخت 1000 طرح آموزشی در کشور نشان توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مقوله تعلیم و تربیت است گفت: در سه سال گذشته سازمان منطقه آزاد کیش، با هدف ارتقاء سطح آموزشی و رشد و شکوفایی دانش آموزان، کمک های خوبی به اداره آموزش و پرورش کیش کرده است.

وی بابیان اینکه تعداد قابل توجه قبول شدگان کنکور با کسب رتبه زیر 2000، نشان دهنده روند رو به رشد ارتقاء سطح آموزشی در مدارس کیش است افزود: بدون شک امسال با تلاش بیشتر دانش آموزان ساعی کیش این روند رو به رشد ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام اینکه سرانه فضاهای آموزشی کیش در کشور در سطح بالایی قرار دارد ابراز امیدواری کرد روند رو به رشد آموزش نیز با کمک اولیاء و مربیان تداوم داشته باشد.

 مونسان در خصوص فضاهای آموزشی موجود در جزیره کیش، ضمن اشاره به اینکه توسعه این فضاها برعهده اداره آموزش و پرورش است، عنوان کرد: هر جا که نیاز باشد و کمبود فضای آموزشی وجود داشته باشد، سازمان منطقه آزاد کیش، با نگاه بهینه به این موضوع کمک می کند. در حال حاضر در جزیره کیش نیز مدارسی در حال ساخت است و تعدادی مدارس نیز در دست طراحی است که به لطف خدا به تدریج به فضاهای آموزشی مورد نیاز جزیره افزوده می شود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: موفقیت های متعدد کشور در صنایع هسته ای و موشکی، نشان از پیشرفت های علمی است که با همت دانش آموزان، دانشجویان و دانشمندان جوان کشور عزیزمان به دست آمده است و خوشبختانه امروز ایران اسلامی، در رتبه های بالای علمی قرار دارد و باسرعت روز افزون رشد تولید علم موفق شدیم در سطح منطقه رتبه نخست را کسب کنیم .

وی در ادامه یادآور شد: امروزه عبارت ما می توانیم، دیگر شعار نیست بلکه به مرحله اقدام و عمل رسیده است و امیدوارم این روند پیشرفت با همت تمام عناصر دخیل در تعلیم و تربیت کشور استمرار داشته باشد.

 

 

کد خبر : ۴۱۳۷۹۶