خبرگزاری کار ایران

برگزاری هجدهمین همایش صنایع دریایی و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی در کیش

هجدهمین همایش صنایع دریایی و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این همایش و نمایشگاه 27 تا30 مهرماه در جزیره کیش برگزار می شود و تا کنون بیش از 11 کشور خارجی در قالب 36 شرکت و 45 شرکت داخلی ضمن ارائه آخرین دستاوردها و نوآوری ها در حوزه صنعت دریایی و صنایع وابسته به نمایش خدمات و محصولات خود، به معرفی دستاوردهای جدید تحقیقاتی، محصولات، پروژه ها و تبادل اطلاعات می پردازند.

همچنین، مدیریت و اقتصاد دریایی، صنایع نفت و گاز دریایی، دریانوردی و حمل و نقل دریایی، قوانین، مقررات و استانداردها، ایمنی، بهداشت و محیط زیست دریایی، شرایط محیطی دریایی، طراحی و ساخت شناورهای دریایی، تأسیسات ساحلی و فراساحلی، فناوری های نوین و انرژی های تجدید پذیر دریایی و سرمایه های انسانی از جمله محورهای این همایش است.

در این راستا، پژوهشگران، دانشگاهیان، متخصصان، سیاست گذاران، مدیران و دیگر صاحبنظران علاقمند به توسعه صنایع و امور دریایی، مقالات خود را  در این همایش 4 روزه ارائه می کنند.

سخنرانی مسئولان و مدیران ارشد دریایی کشور، سخنرانی اساتید برتر داخلی و بین المللی، ارائه سخنرانی های علمی و مقالات تخصصی، برگزاری کارگاه، میزگرد و پنل های تخصصی، جلسات کمیته های تخصصی انجمن و برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دیانوردی از برنامه های این همایش است.

شایان ذکر است، این همایش و نمایشگاه بین المللی از سوی انجمن مهندسی دریایی ایران و سازمان منطقه آزاد کیش با همکاری ارگان های دریایی کشور برگزار می شود.

 

کد خبر : ۴۰۲۸۳۴