خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع)

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۶۷۰

به نام خدا

 

میلاد سراسر رحمت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) بر تمامی هموطنان مسلمان به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره کیش مبارک باد.

پانزدهمین روز رمضان در حالی از راه می رسد که دلهای شیفتگان اهل بیت (ع) در شوق طلوع دومین ستاره درخشان آسمان امامت غرق سرور می شود. دومین پیشوای شیعیان جهان، کریم آل طاها که از عطر سخاوت و بخشندگی اش بوی کرامت ساقی کوثر استشمام می شود و سالروز ولادتش به نام روز اکرام و ایتام نامگذاری شده است تا تمامی مسلمانان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام همواره تلاش کنند با پیروی از سیره اخلاقی ایشان، فرهنگ حمایت از نیازمندان، ایتام و فقرا در جامعه اسلامی نهادینه شود.

این عید فرخنده در ماه مبارک رمضان فرصت گرانقدری برای ترویج فرهنگ الهی اکرام و مشارکت بیشتر نیکوکاران در امورات خیریه و کمک به نیازمندان است.

در جزیره کیش نیز گستردن سفره های افطاری و توزیع سبدهای غذایی در میان نیازمندان از سنت های حسنه ای است که به لطف خدا و به همت خیرین و روزه داران واقعی همواره برقرار است و بر غنای فضای معنوی جزیره کیش در ماه مبارک رمضان می افزاید.

در پایان با تبریک این عید خجسته، از خداوند منان می خواهم توفیق مشارکت در امور خیریه را به ما عطا فرماید تا بتوانیم با الگو پذیری از سیره اخلاقی امامان بزرگوار در جهت حمایت از نیازمندان و زدودن غبار فقر از چهره جامعه گام برداریم.

 

علی اصغر مونسان

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز