خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت گرامیداشت دوازدهم اردیبهشت روز معلم

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۶۲۸

بسم الله النور

 

دوازدهم اردیبهشت روز پاسداشت زحمات جهادگران عرصه بینش و دانش و معلمان تلاشگر و بی ادعایی است که با دستانی مهربان و انگیزه ای والا درهای علم و معرفت را بر نسل های آینده می گشایند.

بی شک جایگاه شایسته ایران اسلامی در عرصه بین المللی و درخشش دانش آموزان و دانشجویان کشورمان در عرصه های مختلف، مرهون اهتمام خستگی ناپذیر آموزگارانی است که با اخلاص و از خودگذشتگی در جهت حفظ، تقویت و انتقال علوم؛ زمینه آموزش و پرورش نونهالان، نوجوانان و جوانان ایران عزیز را فراهم آوردند. به لطف خداوند جزیره کیش نیز از موهبت آموزگارانی دلسوز برخوردار است که همواره برای ارتقاء سطح آموزشی و تعلیم شایسته آینده سازان این دیار از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

با گرامیداشت یاد و خاطره اندیشمند مبارز و استاد بزرگ شهید آیت الله مرتضی مطهری، روز معلم را به تمامی آموزگاران و فعالان عرصه آموزش و پرورش تبریک گفته و از زحمات بزرگوارانی که با تعهد اخلاقی و وجدان کاری برای توسعه نظام آموزشی جزیره کیش تلاش می کنند سپاسگزارم.

با آرزوی سلامت و سعادت برای معلمان عزیز ایران اسلامی، توفیق همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت را، از حضرت دوست مسئلت دارم.

علی اصغر مونسان

رییس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز