خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه نخست کیفیت خدمات فرودگاهی فرودگاه بین­ المللی کیش در کشور

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۱۷۷

کیفیت خدمات فرودگاهی فرودگاه بین­ المللی کیش در بین فرودگاه های اصلی کشور، رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه­ آزاد کیش، طی ارزیابی های دفتر کنترل کیفیت خدمات شرکت فرودگاهای کشور، فرودگاه بین ­المللی کیش با کسب بالاترین نمره 3/81 از 5، پیشتاز در کیفیت خدمات فرودگاهی شد.

بنابر این گزارش، مدیرکل دفتر کنترل کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه های کشور، مهندس باقری و کارشناس ارشد خانم نجفی، با الگوگیری از روش های کنترل کیفیت انجمن جهانی فرودگاه هاACI، نسبت به تهیه چک لیست­ های ارزیابی در بخش­های مختلف خدمات فرودگاهی اقدام و نسبت به ارزیابی LevelofService از فرودگاه های اصلی کشور از جمله کیش بازدید و ممیزی بعمل آوردند.

مدیر کل فرودگاه بین المللی کیش، کورش فتاحی در این خصوص گفت: در این ارزیابی 22 پارامتر اصلی مورد ممیزی قرار گرفت که بالاترین نمرات به تهویه هوا، چرخ­ دستی­ ها، دستگاه های عابر بانک و خدمات ویژه برای افراد ناتوان تعلق گرفت و علائم راهنمایی، مسیریابی، رستوران و امکانات پارکینگ نیز کمترین نمرات را کسب کرد.

وی درخصوص برنامه ها و اهداف آتی این فرودگاه گفت: سعی مابر این است تا سطح خدمات این فرودگاه را به نمره بالای 4، در ارزیابی­های داخلی برسانیم و سپس در ارزیابی جهانی ACI ASQ عضو شده و با قرار گرفتن در عرصه رقابت جهانی، فشار مضاعفی را جهت ارتقاء خدمات ایجاد کنیم.

فتاحی افزود: دومین ممیزی ارزیابی داخلی نیز تا پایان بهار سال95 انجام می شود و سپس در فاز 3 در سال 2016 و فاز 2 در سال 2017 ACI ASQ شرکت خواهیم کرد.

لازم بذکر است، در حال حاضر از 1100 فرودگاه جهان کمتر از300 فرودگاه، شجاعت شرکت در این رقابت سخت و دقیق را داشته­ اند تا جایی که فرودگاه دوبی در این رنکینگ در جایگاه بالای 60 قرار دارد و فرودگاه های شانگی سنگاپور واینچان کره رتبه­ های اول و دوم را به نام خود ثبت کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز