خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:
 

بسم الله النور

ماه بهمن  در ایران اسلامی  بهار پیروزی انقلاب و سالروز اوج وحدت و یکپارچگی ملتی آزاد ، سرافرازو حق طلب است که با پیروی از آرمانهای امام و رهبر فرزانه خود در مقابله با ظلم و استبداد به یک پیروزی تاریخی وماندگار دست یافت.

انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی ، سرآغاز فصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران بود. انقلابی که ماندگاری خود را مرهون جانبازی‌ها، فداکاری‌ها و رشادت‌های همه شیرزنان و غیور مردانی است که برای مبارزه با طاغوت و استقرار نظامی اسلامی و عدالت محور، از جان و مال خویش گذشتند تا در نهایت خورشید دیانت و آزادگی بر پهن دشت ایران اسلامی تابیدن گرفت.

بیش از سه دهه از آن روزهای حماسه وخون می گذرد . ایران اسلامی سالهایی پرفراز و نشیب اما لبریز از عزت و افتخار  را پشت سر گذاشته و به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های رفیع پیشرفت و تعالی را فتح کرده  واینک در اوج اقتدار و آزادگی ایستاده است. کشوری که سرچشمه تحول و تعالی در منطقه بوده و به الگویی موفق برای ملتهای آزاده در مسیر آزادی‌خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل شده است.

امسال جشن پیروزی انقلاب شکوهی دو چندان خواهد داشت . در فضایی که لغو تحریم ها و حلاوت به ثمر نشستن تلاش های مستمر و دلسوزانه دولتمردان و تیم مذاکره کننده هسته ای  برای احقاق حقوق ملت ، کام هموطنان را شیرین ساخته و نسیم تدبیر، روحیه امید و خودباوری را بر پیکره ایران اسلامی دمیده است ، فرارسیدن دهه مبارک فجر ، وحضور پر شور و شعور هموطنان در راهپیمایی ایام الله 22 بهمن میثاق دوباره ملت ایران با آرمانهای نظام و انقلاب است.

در جزیره کیش امسال نیز همانند سال های قبل با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و برپایی هر چه باشکوه تر جشن انقلاب  و راهپیمایی 22 بهمن ،  ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام و انقلاب ، زحمات تمامی کسانی راکه برای به فرجام رسیدن برجام بی وقفه کوشیدند گرامی می داریم .

در پایان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای به حق پیوسته انقلاب وهشت سال دفاع مقدس فرارسیدن بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  و دهه مبارک فجررا به تمامی هموطنان به ویژه ساکنان وگردشگران جزیره زیبای کیش تبریک و تهنیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند منان برای ایران اسلامی اقتدار و  پیروزی و برای  هموطنان  همیشه در صحنه  و متعهد سربلندی و سعادت مسئلت دارم .

علی‌اصغر مونسان

رییس هیات مدیره ومدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

کد خبر : ۳۴۲۹۶۹