خبرگزاری کار ایران

با هدف شفاف سازی مزایده ها و مناقصه ها؛

تعدادی از پرونده های حقوقی در منطقه آزاد قشم بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۶۹۹

تعدادی از پرونده های مهم حقوقی سازمان منطقه آزاد قشم با هدف شفاف سازی با حضور اعضای این شورا بررسی و تصمیم گیری شد.

مدیرکل حقوقی و امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تعدادی از پرونده های مهم حقوقی این سازمان با هدف شفاف سازی با حضور اعضای این شورا بررسی و تصمیم گیری شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، احمد رضا هاشمی با بیان این مطلب افزود: براساس دستور صریح دکتر شعبانی فرد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، سه فقره پرونده مهم و مطرح حقوقی در حوزه واگذاری زمین در نخستین جلسه شورای حقوقی این اداره کل با حضور کلیه اعضا و یکی از اساتید مسلم حقوقی کشور، مورد بررسی قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به اهمیت شفاف سازی مناقصه ها و مزایده های این سازمان تصریح کرد: پرونده مناقصه روکش آسفالت معابر و خیابان های اصلی شهر قشم و همچنین مزایده مربوط به کارخانه آسفالت و چند مزایده دیگر نیز با حضور اعضای پنج نفره این شورا بررسی و بر سلامت آن تاکید شد.

به گفته هاشمی، نتایج بررسی پرونده های مربوط به مناقصه ها و مزایده ها با هدف شفاف سازی و تنویر افکار عمومی در لینک ویژه سایت سازمان منطقه آزاد قشم نیز درج می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز