خبرگزاری کار ایران

سرپرست منطقه آزاد قشم؛

جزیره قشم به ۷۵۰ مگاوات برق نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۵۸۲

در حال حاضر جزیره قشم به ۷۵۰ مگاوات برق نیاز دارد که امیدواریم با احداثاین پروژه‌ها نیاز مردم منطقه و صنایع این جزیره به برق تامین شود.

سرپرست منطقه آزاد قشم با اشاره به نیاز این جزیره به برق تاکید کرد: در حال حاضر جزیره قشم به ۷۵۰ مگاوات برق نیاز دارد که امیدواریم با احداثاین پروژه‌ها نیاز مردم منطقه و صنایع این جزیره به برق تامین شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر شعبانی‌فرد در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه احداثنیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی و تولید آب شیرین توسط دو شرکت مپنا و غدیر با اشاره به نیاز صنایع و پالایشگاه‌های فعال این منطقه به برق، تاکید کرد: باید در نظر داشته باشیم که در حال حاضر صنایع پتروشیمی، فولاد و سیمان در این جزیره فعال هستند که این صنایع به ۹ هزار و ۸۰۰ مگاوات برق نیاز دارند.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد قشم به ۴۲ میلیون مکعب گاز در طولروز نیاز دارد، گفت‌: در حال حاضر ۳۰ میلیون معکب از این نیاز منطقه از طریق خط لوله صلح تامین می‌شود و ۸ میلیون مکعب هم در خود منطقه تولید می‌شود.

شعبانی فرد ادامه داد: با توجه به این که صنایع این منطقه به انرژی زیادی نیاز دارند امیدواریم به بهره رسیدن این پروژه‌ها نیاز فعالان اقتصادی و صنایع جزیره قشم به انرژی تامین شود و راندمان کار افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز