خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی؛

شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد انزلی تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۹۹۱

افتخارات کسب شده دانش آموزان گیلانی در اخذ رتبه‌های برتر کنکور امسال مایه دلگرمی نظام آموزشی و مردم گیلان شد و نشان از استعداد و ظرفیت فراوان این استان در مباحثعلمی و آموزشی در سطح کشور دارد.

در جلسه مشترک رضا مسرور رئیس، هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، و مهدی حاجتی، مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان، بر تشکیل شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد انزلی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از انزلی، مدیر عامل منطقه آزاد انزلی در این نشست با اشاره به نقش مناطق آزاد به عنوان الگوی توسعه ایران ۱۴۰۴ اظهار داشت: گسترش همکاری‌ها و توسعه مشارکت‌های این سازمان با آموزش و پرورش گیلان در راستای ارتقا ارائه الگوهای جدید در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی می‌تواند در افزایش کیفیت خدمات آموزشی به دانش آموزان مدارس منطقه نقش بسزایی ایفا کند.

مسرور با تاکید بر بحثکیفیت بخشی و ارتقا سطح مدارس این منطقه گفت: هوشمند سازی مدارس منطقه با همکاری آموزش و پرورش و تجهیز فضاهای آموزشی، امکانات، تجهیزات مورد نیاز از الویت‌های این سازمان در حوزه آموزشی است و برنامه ریزی شده است که دانش آموزان مدارس محدوده از مهرماه سالجاری با لباس فرم مناسب در مدرسه حاضر شوند.

وی خواستار همکاری‌های ویژه فی ما بین آموزش و پرورش گیلان و این سازمان برای شناسایی و تجلیل از دانش آموزان بر‌تر ساکن محدوده منطقه شد.

حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، در این دیدار با تشکر از حمایت‌های صورت گرفته سازمان منطقه آزاد انزلی از مدارس محدوده این منطقه، استمرار و افزایش این حمایت‌ها را خواستار شد و اظهار داشت: افتخارات کسب شده دانش آموزان گیلانی در اخذ رتبه‌های بر‌تر کنکور امسال مایه دلگرمی نظام آموزشی و مردم گیلان شد و نشان از استعداد و ظرفیت فراوان این استان در مباحثعلمی و آموزشی در سطح کشور دارد.

وی افزود: قصد داریم با حمایت استانداری گیلان و سازمان منطقه آزاد انزلی همایش با شکوهی با حضور دانش آموزان بر‌تر کنکور سال جاری و خانواده‌های آنان به منظور تجلیل از افتخار آفرینی‌های این دانش آموزان در منطقه آزاد انزلی برگزار کنیم.

شورای آموزش پرورش مناطق آزاد بنا به مصوب مجلس شورای اسلامی به ریاست رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل آن منطقه تشکیل و اعضای آن با حکم وزیر آموزش و پرورش منصوب می‌شوند و این شورا عهده دار وظایف و اختیارات آموزش و پرورش در محدوده آن منطقه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز