خبرگزاری کار ایران

توسعه زیر ساخت ها از مهم ترین محور فعالیت ها در کیش است

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۸۶۰

مدیر کل دفتر مدیر عامل کیش از سرمایه گذارانی که طرح‌های خود را به صورت نیمه تمام‌‌ رها کرده اندخواست با طرح مشکلاتشان موانع موجود را با همکاری سازمان منطقه ‌آزاد کیش برطرف کرده تا شاهد بهره برداری هر چه سریع‌تر پروژه‌های نیمه تمام باشیم.

مشاور و مدیر کل دفتر مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش توسعه زیر ساخت‌ها و تکمیل طرح‌های نیمه تمام را اولویت فعالیت‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد خیاطیان مشاور و مدیر کل دفتر مدیر عامل سازمان منطقه کیش با اشاره به اجرای پروژه‌های زیر ساختی عمرانی و تکمیل زیر بناهای جزیره کیش گفت: اگر چه توسعه زیر ساخت‌ها و امور زیر بنایی کیش به عنوان مهم‌ترین طرح‌های اجرایی؛ کمتر مورد توجه ساکنین و گردشگران قرار گیرد اما دستیابی به جایگاه شایسته منطقه و رسیدن به اهداف سند چشم انداز ۱۴۰۴ نیازمند توجه جدی به زیر ساخت‌های ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان منطقه آزاد کیش مصمم است با برنامه ریزی منسجم طرح‌های متوقف شده رابه سرانجام برساند از سرمایه گذارانی که طرح‌های خود را به صورت نیمه تمام‌‌ رها کرده اندخواست با طرح مشکلاتشان موانع موجود را با همکاری سازمان منطقه ‌آزاد کیش برطرف کرده تا شاهد بهره برداری هر چه سریع‌تر پروژه‌های نیمه تمام باشیم.

مشاور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین واگذاری زمین با کاربری گردشگری و تفریحی را از او اولویت‌های سازمان منطقه ازاد کیش خواند و گفت: برای ساخت محموعه‌های مسکونی نیز طرح‌های متفاوت و جذاب با گرایش گردشگری و تفریحی امکان دریافت زمین وجود خواهد داشت.

وی از فعالان اقتصادی در زمینه ایجاد درآمدهای پایدار منطقه آزاد کیش دعوت به همکاری کرد و گفت: مجموعه دولت تدبیر و امید و به تبع آن مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش به پیروی از رهبر معظم انقلاب در تلاش است تمام همت خود را در رسیدن به اهداف اتعیین شده در شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» به کار بندند و با جذب سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی؛ زیر ساخت‌های ضروری منطقه آزاد کیش را توسعه داده و سهم شایسته‌ای از بازار بزرگ گردشگری جهانی را به این منطقه اختصاص دهد.

وی همچنین با استقبال از مشارکت سرمایه گذاران در امور زیر بنایی آمادگی این سازمان را برای ادامه طرح های عقب افتاده که بخش خصوصی تمایل به ادامه آن را ندارد اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز