خبرگزاری کار ایران

تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان صحنه

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۸۷۵

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صحنه، برنامه‌های اجرایی دهه مبارک فجر در این شهرستان را تشریح کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صحنه، برنامه‌های اجرایی دهه مبارک فجر در این شهرستان را تشریح کرد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صحنه، در تشریح برنامه های اجرایی این ایام به بیعت با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در آستانه ایام الله دهه فجر طی مراسمی با حضور مسئولین ادارات و ارگان ها اشاره کرد.

سیدعلی سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه به برگزاری نمایشگاه کتاب به‌مناسبت این ایام نیز اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه کتاب با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه با تخفیف ۲۵درصدی برگزار شده است.

سلیمانی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه کتاب ذکر شده با حضور ناشرین برجسته قم و در قالب ۴۰۰ عنوان کتاب در ۴۰۰۰ جلد است و همه روزه در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر به مدت ۱۰ روز به آماده بازدید علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی است.

در ادامه تشریح برنامه‌های این ایام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صحنه همچنین به نواخته شدن زنگ انقلاب در سطح مدارس این شهرستان همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر اشاره داشت.

سلیمانی در پایان به اجرای برنامه های فرهنگی، هنری همزمان با افتتاح پارک علم و فناوری در روز ۲۱ بهمن ماه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صحنه، شهرداری و شورای شهر اشاره و اظهار کرد: از دیگر برنامه های اجرایی در این ایام برگزاری برنامه های متنوع شامل اجرای موسیقی، تئاتر و مسابقه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز