خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر؛

برنامه های دهه فجر باید اثربخش باشند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۲۴

برنامه‌های طراحی شده برای گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با محتوا و اثر بخش باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: برنامه‌های طراحی شده برای گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با محتوا و اثر بخش باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فتح الله حقیقی، چهارشنبه شب، در نشست بررسی برنامه های دهه فجر اظهار داشت: برنامه های طراحی شده از سوی کمیته های مختلف ستاد دهه فجر باید در شان و جایگاه این مناسبت مهم برگزار شود.

وی اضافه کرد: در شرایط حساس کنونی در آیین های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ضمن دفاع از ارزش‌ها، تبیین آسیب‌ها و تهدیدهای انقلاب برای جامعه ضروری است و علاوه براین وحدت و وفاق ملی نیز باید به نمایش گذاشته شود.

حقیقی با تاکید بر مردمی برگزار کردن آیین‌های دهه مبارک فجر اظهارکرد: همان‌طور که مردم نقشی مهم در پیروزی انقلاب داشتند امروز نیز حضور آنان درعرصه‌های مختلف به‌ویژه آیین‌های گرامیداشت دهه فجر ضروری است.

وی گفت: حضور حماسی مردم استان بوشهر در آیین استقبال از رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید بیانگر پشتیبانی مردم از نظام و دولت بود.

حقیقی بیان کرد: انتظار داریم مردم مومن استان بوشهر با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جواب اهانت‌های استکبار جهانی به‌ویژه اهانت اخیر آنان به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را بدهند.

وی با تاکید بر ارائه دستاوردهای دهه فجر ادامه داد: انقلاب ایران، دستاوردهای مهم و عظیمی داشته که دهه فجر فرصتی برای بیان آنها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: فناوری‌های نظامی، خدماتی، پیشرفت های علمی، دانشگاهی و تکنولوژی و فعالیت های عمرانی ازجمله دستاوردهای مهم انقلاب ایران است که معرفی آنها به جامعه ضروری است.

حقیقی یادآور شد: براساس فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب ایجاد زمینه و شرایط لازم برای حضور مردم بویژه جوانان در آیین های دهه فجر ضروری است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: تلاش می شود با همت مسئولان و پشتیبانی مردم، آیین های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر هرچه باشکوهتر برگزار شود.

نصرالله شفیعی افزود: ستاد دهه فجر استان بوشهر متشکل از ۱۹ کمیته اجرایی است که هر یک باید برنامه های مربوط به خود را طراحی وبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام کنند.

وی اضافه کرد: برنامه های دهه فجر روز ۱۲بهمن با نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس استان و برگزاری آیین ویژه این روز در حسینیه عاشقان ثارالله با سخنرانی حجت الاسلام موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران آغاز می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز