خبرگزاری کار ایران

ویزیت ۳۱ هزار زائر کربلا در تاسوعا و عاشورای حسینی

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۳۲۷

خدمات درمانی به بیش از ۲هزار و ۶۰۰ مورد مجروحی و پانسمان، ۲۰۰ مورد بخیه و ۱۷۵ مورد تزریق سرم توسط هلال احمر انجام شد.

مسئول تیم امداد اضطراری اعزامی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به ارائه خدمات درمانی تیم پزشکی هلال احمر در کربلا گفت: در این ایام بیش از ۳۱هزار ویزیت و ۲هزار و ۶۰۰ مورد خدمات مصدوم و پانسمان به زائران ارائه شد.

به گزارش ایلنا از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، طاهر درودی مسئول تیم امداد اضطراری اعزامی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار اعزامی شبستان به کربلا اظهار کرد: با توجه به کثرت جمعیت زائران در تاسوعا و عاشورای حسینی در کربلا تعداد چادرهای درمانی جمعیت هلال احمر ایران از دو چادر به هفت چادر افزایش یافته و بیش از ۳۱هزار ویزیت صورت گرفت.

وی افزود: همچنین خدمات درمانی به بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ مورد مجروحی و پانسمان، ۲۰۰ مورد بخیه و ۱۷۵ مورد تزریق سرم توسط هلال احمر انجام شد.

به گفته وی، چادرهای امدادی هلال احمر تا روزچهاردهم محرم خدمات درمانی را به زائران حسینی ارائه می‌دهند.

گفتنی است تیم اعزامی شامل ۶۰ نفر از متخصصان جراحی، جراح مغز و اعصاب، زنان، قلب، داخلی، گوش و حلق و بینی، داخلی اعصاب، بیهوشی، فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری، پزشک عمومی، پرستار و امدادگر زن و مرد هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز