خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های هلال احمر در ماه محرم اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۴۹۶

در این هیات‌ها در سراسر کشور برنامه‌های سوگواری و عزاداری و مراسم زیارت عاشورا با دعوت از سخنرانان و مداحان سر‌شناس برگزار می‌شود.

معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر گفت: با توجه به در پیش بودن سالروز تأسیس سازمان جوانان و تقارن آن با ماه محرم، کاروان‌های نیکوکاری با شعار «حرکت برای کرامت و انسانیت» بر پا می‌شود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر، «امیر لله‌گانی» درباره برنامه و اهداف برگزاری سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر و ماه محرم گفت: معرفت‌شناسی قیام امام حسین(ع) و ترویج فرهنگ عاشورایی به جوانان، از جمله اهداف برگزاری این برنامه هاست.

برپایی هیات حضرت علی اکبر(ع)

لله‌گانی با اشاره به برپایی هیات‌های مذهبی حضرت علی اکبر(ع) گفت: در این هیات‌ها در سراسر کشور برنامه‌های سوگواری و عزاداری و مراسم زیارت عاشورا با دعوت از سخنرانان و مداحان سر‌شناس برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری همایش و نشست‌های علمی - معرفتی با موضوعات کرامت و منزلت انسانی اقشار آسیب پذیر از دیدگاه امام حسین(ع)، آشنایی با معروف‌ها و منکرهای عصر حاضر، ارزش‌های انسانی و مکارم اخلاقی، از برنامه‌های هیئت‌های حضرت علی اکبر(ع) است.

به گفته لله گانی نمایشگاه کتاب، عکس و لوح فشرده و مسابقات کتابخوانی در رابطه با فرهنگ عاشورایی با خوانش کتاب حماسه حسینی شهید مطهری و برنامه‌های ویژه کانون غنچه‌های هلال و آشنایی آنان با فرهنگ عاشورایی نیز در این ایام برگزار می‌شود.

وی به انجام فعالیت‌های بشردوستانه مبتنی بر فرهنگ ایثار توسط جوانان در روز تاسوعا اشاره کرد و گفت: اعضا در این روز در شعب و استان‌ها خون اهدا می‌کنند و امانات عزاداران در اماکن زیارتی پذیرش و تحویل گرفته می‌شود.

امیر لله گانی در ادامه گفت: در این ایام مانور آمادگی امدادی ویژه خواهران با تأسی از حضرت زینب کبری(س)، امدادگر کربلا برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز