خبرگزاری کار ایران

برخورد با هیئات مذهبی و تکایای فاقد مجوز

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۳۴۹

با هیات مذهبی و تکایای فاقد مجوز برخورد می‌شود / تلاش ما بر این است که مجالس به سمت مساجد و حسینیه‌ها هدایت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در جلسه کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: امسال در مراسم عزاداری با جریان‌های ولایت‌ ستیز و وحدت ستیز برخورد می‌شود.

به گزارش ایلنا یه نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ حجت‌الاسلام کاظم لطفیان در جلسه کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی استان با اشاره به آغاز ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین(علیه السلام) اظهار کرد: همزمان با دهه نخست ماه محرم ۸۰۰ مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه در امر تبلغ به دنبال مردمی شدن آن هستیم، افزود: همچنین یک هزار و ۱۳۰ هیات مذهبی در سطح خراسان جنوبی آماده برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان عبدالله الحسین(علیه السلام) هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با هیات مذهبی و تکایای فاقد مجوز برخورد می‌شود، گفت: تلاش ما بر این است که مجالس به سمت مساجد و حسینیه‌ها هدایت شود.

لطفیان با تاکید بر اینکه در استان از تکثیر هیات مذهبی جلوگیری شده، بیان کرد: برای هیئت‌های مذهبی بانوان، دانش‌آموزی و دانشجویی، مجوز صادر می‌شود اما برای هیأت های مردمی مجوز سخت داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در استان به دنبال جمع‌آوری هیات عزاداری از محله‌ها و خیابان ها نیستیم تا در یک محل عزاداری کنند، ادامه داد: امسال در مراسم عزاداری با جریان‌های ولایت‌ستیز و وحدت‌ستیز برخورد می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: در استان جریان تکفیری تشییع شناسایی نشده اما دامنه‌های برای فعالیت آنان وجود دارد که با آنان مقابله خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز