خبرگزاری کار ایران

سازمان بهره‌ وری انرژی ایران درخواست کرد؛

رعایت مصرف بهینه برق در ایام محرم

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۶۲۵

عزاداران محترم می‌توانند ضمن فراهم کردن امکان استفاده از این نعمت حیاتی برای سایر عزاداران حسینی، نسبت به رعایت دقیق تر اصول رفتاری، عبادی و عقیدتی دین اسلام که جزو دستورها و تاکیدهای مهم پیشوایان دینی است، اقدام کنند.

عزاداران محترم حسینی با رعایت نکته‌ ها و اجرای راهکارهای استفاده بهینه از برق و جلوگیری از اتلاف آن، می‌توانند نسبت به رعایت هرچه بیش­تر اصول رفتاری، عبادی و عقیدتی دین اسلام اقدام کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان بهره وری انرژی؛ از مشترکان برق درخواست شده است: در ماه محرم امسال نیز مانند سال‌های گذشته با استفاده بهینه و درست از برق، علاوه بر حفظ منابع ملی، از اتلاف برق و افزایش هزینه­ های خود جلوگیری کنند.

این سازمان در آستانه فرا رسیدن ماه محرم، در اطلاعیه ‌ای به عزاداران سیدالشهدا(ع)، اعلام کرد: عزاداران محترم با رعایت نکته ‌ها و راهکارهای بسیار ساده در استفاده منطقی از برق و جلوگیری از اتلاف آن، می‌توانند ضمن فراهم کردن امکان استفاده از این نعمت حیاتی برای سایر عزاداران حسینی، نسبت به رعایت دقیق تر اصول رفتاری، عبادی و عقیدتی دین اسلام که جزو دستورها و تاکیدهای مهم پیشوایان دینی است، اقدام کنند.

در این اطلاعیه به تمامی همو طنان تو صیه شده است: در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید، نصب و استفاده بهینه از لوازم روشنایی با شماره تلفن گویای ۴۲۸۰۵ تماس و یا به پایگاه اینترنتی سازمان بهره‌ وری انرژی ایران(سابا) به نشانی www. saba. org. irمراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز