خبرگزاری کار ایران

افزایش ساعت کار مترو تا ۱۵ آبان به مناسبت ایام محرم

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۲۵۸

برای ارائه خدمات مطلوب به عزاداران و مسافران محترم تصمیم بر آن شده است تا خدمات رسانی تمامی خطوط داخلی شهر تهران و ایستگاه‌های مترو افزایش یافته و تا ساعت ۲۴ ادامه داشته باشد.

فعالیت خطوط داخل مترو از ۶ تا ۱۵ آبان ماه به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران، محسن نایبی با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم حسینی و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدلله الحسین(ع) اظهارداشت: در این ایام سفرهای درون شهری افزایش یافته و مردم برای استفاده از هیئات و تکایا نیاز به تردد بیشتری در شهر خواهند داشت.

وی با بیان اینکه استفاده از خطوط مترو در این روز‌ها بعد از اذان مغرب افزایش یافته و تا پایان شب ادامه می‌یابد افزود: تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد که خدمات رسانی مترو در شب به عزاداران موجب تردد راحت عزاداران و مردم می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: به همین منظور برای ارائه خدمات مطلوب به عزاداران و مسافران محترم تصمیم بر آن شده است تا خدمات رسانی تمامی خطوط داخلی شهر تهران و ایستگاه‌های مترو افزایش یافته و تا ساعت ۲۴ ادامه داشته باشد.

به گفته نایبی افزایش مسافرگیری و خدمات رسانی به عزاداران حسینی از ۶ آغاز و تا پنجشنبه ۱۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز