خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه‌های محرم دانشگاه الزهرا

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۱۲

برپایی خیمه عاشورایی، دمام زنی، رفع شبهات عاشورایی، رفع شبهات حسینی، مراسم عزاداری و… برخی از برنامه های دانشگاه الزهرا است.

برپایی خیمه عاشورایی، دمام زنی، رفع شبهات عاشورایی، رفع شبهات حسینی، مراسم عزاداری، سوگواره عکس عاشورایی، ویژه‌نامه ۷۲ سخن عاشورایی برخی از برنامه هایی است که دانشگاه الزهرا(س) برای ماه محرم ۹۳ پیش‌بینی کرده است.

به گزارش ایلنا، دانشگاه الزهرا(س) برنامه های محرم این دانشگاه را اعلام کرد. زیارت عاشورای صبح‌گاهی(همراه با صبحانه) ۴ تا ۱۱ آبان ساعت ۷ تا ۷.۳۰ در نمازخانه دانشگاه برگزار می شود.

نماز جماعت مراسم عزاداری(اطعام حسینی) ۴ تا ۱۱ آبان ساعت ۱۲ تا ۱۳.۳۰ در سالن ورزش دانشکده تربیت بدنی، برپایی خیمه عاشورایی(نمایشگاه کتاب، محصولات فرهنگی، حجاب و عفاف، و ایستگاه بلوتوث) ۴ تا ۱۱ آبان ۱۲ تا ۱۳.۳۰ محوطه مقابل بانک ملی و ایستگاه صلواتی ۴ تا ۱۱ آبان ساعت ۱۲ تا ۱۳.۳۰ محوطه بانک ملی و جنب دانشکده هنر برگزار می شود.

همچنین زیارت آل یاسین ۶ آبان ساعت ۷ تا ۷.۳۰ در نمازخانه دانشگاه، دمام زنی ۶ آبان ساعت ۱۱.۱۵ تا ۱۲ ازمزار شهدای گمنام تا سالن وزشی و نمازجماعت و عزاداری ۴ تا ۱۱ آبان ساعت اذان مغرب تا ۱۹.۳۰ در نماز خانه خوابگاه فرزانگان برگزار می شود.

شرکت در مراسم عزاداری خارج از دانشگاه ۴ تا ۱۵ آبان ساعت ۲۰ تا ۲۳ در دانشگاه امام صادق(ع) و بیت رهبری، مسابقه بصیرت حسینی، رفع شبهات عاشورایی، رفع شبهات حسینی، مراسم عزاداری، سوگواره عکس عاشورایی، ویژه نامه ۷۲ سخن عاشورایی و مسابقه پیامکی خورشید عشق ازدیگر برنامه هایی است که دانشگاه الزهرا(س) برای محرم سال ۹۳ پیش بینی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز