خبرگزاری کار ایران

مدیر نظام فنی سازمان برنامه و بودجه:

200 شرکت از گردونه پیمانکاران استان مرکزی خارج شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۸۴۳

مدیر نظام فنی سازمان برنامه و بودجه در جلسه شورای فنی استان مرکزی گفت: از جمله مشکلات شهرداری ها اجرای پروژه بدون عقد قرار داد و واگذاری پروژه ها به پیمانکاران خاص است.

به گزارش ایلنا، میر عشقی با اشاره به این که از ۱۳۴۰ پرونده فیزیکی پیمانکاران استان ۷۴۲ پرونده در سیستم تایید شده است، گفت: در حالیکه 5/2 درصد از پیمانکاران کشور در استان مرکزی فعالیت می‌کنند، 200 شرکت از گردونه پیمانکاران به دلیل مشکلات خارج شده که این معضل بزرگی است.

معاون عمرانی استانداری مرکزی نیز با اشاره به فعالیت پیمانکاران استان گفت: بهتر است دستگاه های اجرایی از ظرفیت پیمانکاران بومی استفاده کنند.

 عزیز فیلی گفت: از سال ۹۳ تعدادی ازپیمانکاران وجود دارند که هیچ فعالیتی از آنها دیده نشده آیا صرفا می خواستند که مجوز بگیرند و امتیازشان را به دیگری بفروشند، باید بررسی شود که سرانجام کار آنها چیست؟

وی  با اشاره به این مطلب که 1200 میلیارد  تومان هر ساله اعتبار عمرانی و جاری در اختیار شهرداری ها قرار می گیرد ، گفت: از این پس هرگونه قرار داد بین شهرداری و پیمانکاران با حضور نماینده دفتر فنی صورت گیرد. اینکه در پایان کار یک نسخه از قرار داد را برای معاونت ارسال می کنند، فایده ای ندارد.

معاون عمرانی استانداری مرکزی گفت:متاسفانه شهرداری ها نتوانسته اند خودشان را با قواعد تطبیق دهند و این ناشی از عدم آموزش نیروی فنی است.در هر صورت به شهرداری ها تذکر داده می شود که این موارد گفته شده، رعایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز