خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس انتظامی مرکزی خبر داد:

دستگیری عاملان بی‌نظمی در خیابان هپکوی اراک

رئیس پلیس انتظامی استان مرکزی از دستگیری افرادی که هفته گذشته با شکستن شیشه‌های خودروهای تعدادی از اهالی انتهای خیابان هپکو شهر اراک باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، احمد عباسی اظهار داشت: در هفته گذشته طی تماس‌هایی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مبنی بر درگیری و تخریب شیشه‌های خودروهای تعدادی از اهالی انتهای خیابان هپکو توسط تعدادی از ارازل و اوباش بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی به محل اعزام شدند که عاملان بی نظمی قبل از حضور پلیس از محل متواری می‌شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع پرونده در اختیار تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت و برنامه‌ریزی عملیاتی برای شناسایی و دستگیری این افراد آغاز شد.

 عباسی ادامه داد: با انجام تحقیقات فنی و میدانی پلیس سرانجام مخفیگاه 9 نفر متهم پرونده شناسایی و در عملیات‌هایی همگی دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از برنامه‌ریزی قاطع پلیس با هر گونه هنجارشکنی خبر داد و افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه بی نظمی اجتماعی و شرارت مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

کد خبر : ۳۹۸۷۲۰