خبرگزاری کار ایران

با اهدا لوح سپاس صورت گرفت؛

تقدیر رئیس هلال احمر کشور از مدیر عامل هلال احمر استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۳۸۷

رئیس هلال احمر کشور در پیامی از رئیس تیم اعزامی به کشور افغانستان و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مدتی قبل به عنوان رئیس تیم اعزامی به همراه تنی چند از همکاران جمعیت جهت ارزیابی و کمک رسانی به مردم زلزله زده افغانستان عازم این کشور شدند.

عملکرد مطلوب و رضایت بخش این تیم موجب شد تا دکتر ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر کشور در پیامی از زحمات و خدمات ارزشمند مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تقدیر کند.

متن این لوح سپاس بدین شرح است:

جناب آقای سلیمی

مدیر عامل محترم جمعیت هلال احمر استان مرکزی

در پهنه زمین از یک سو حوادث طبیعی با رحمی قربانی می گیرد و رنج بر جان خسته بازماندگان تحمیل‌ می‌کند و از سوی دیگر بد عهدی دل به سیاهی سپردگان گرد شوم مرگ  و آوارگی و رنج را در کشاکش جنگ ها و در گیری ها بر سر مردان و زنان و کودکانبی گناهمی ریزد.دستانما می تواند گنج صلحو محبت و بشر دوستی را به دست رنج دیدگان این وقایع تلخ برساند.

کارکنان و امدادگران جمعیت هلال احمر ایران بذر امید به زندگی در دل این تیره خاک می افشانند و ارامش به ارمغان می آورند.گام نهادن در این مسیر ناهموار همتی بلند طلب می کندکه هر کسی از آن بهره مند نیست و بی شک جنابعالی حائز شایستگی هایی هستید که در مسیر نیکنامی گام بر داشته اید .لذا به پاس تلاش‌ها و خدمات شایسته و اثر بخش شما و برای تقدیر از تلاش های‌تان در کمک رسانی به مردم زلزله زده افغانستان این لوح به شما تقدیم می گردد و از یکتای بی همتا مسالت می نمایم تا آمدن آن منجی مهر گستر در پیمودن مسیر صلح و دوستی موفق و پیروز باشید.

سید امیر محسن ضیایی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز