خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ایرالکو در گفت و گو با ایلنا:

۷۵ دیگ قدیمی از مدار تولید شرکت آلومینیوم ایران خارج می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۰۴۸

۷۵ دیگ قدیمی به صورت داوطلبانه و با همت شرکت آلومینیوم ایران از ۲۵ اسفند ماه از مدار تولید خارج خواهد شد و دیگ‌های جدید با استانداردهای به روز دنیا در زمینه زیست محیطی جایگزین آنها می‌شود.

۷۵دیگ قدیمی به صورت داوطلبانه و با همت شرکت آلومینیوم ایران از ۲۵ اسفند ماه از مدار تولید خارج خواهد شد و دیگ‌های جدید با استانداردهای به روز دنیا در زمینه زیست محیطی جایگزین آنها می‌شود.

حمید بادکوبه‌ای، مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران در گفتگو با ایلنا گفت: ۷۵ دیگ قدیمی تولید آلومینیوم از ۲۵ اسفند ماه به صورت کاملا داوطلبانه از مدار تولید خارج می‌شود.

وی افزود: مدیران ارشد شرکت آلومینیوم ایران در حرکتی داوطلبانه وخود جوش و به دور از فشار دستگاه‌های دولتی و غیردولتی تصمیم به خروج ۷۵ دیگ نیمه شمالی خط ۳ کارگاه احیاء خط قدیم به منظور اتوماسیون و بهینه سازی آنها دارند. حرکتی که به منظور حفظ حقوق شهروندی، احترام به سلامت کارکنان، حفظ اشتغال، افزایش بهره‌وری و کاهش قیمت تمام شده محصول از ره‌آوردهای این تصمیم داوطلبانه و بزرگ مدیران ارشد ایرالکو است.

مدیرعامل ایرالکو یادآور شد: هزینه مالی اتوماسیون ۷۵ دیگ نیمه شمالی خط ۳ کارگاه احیاء قدیم بالغ بر۷۰ میلیارد تومان است که از منابع داخلی تأمین و افتخار دیگری برای فرزندان سخت کوش صنعت آلومینیوم کشور خواهد بود.

بادکوبه‌ای گفت: به زودی عملیات اتوماسیون خطوط ۴ و ۵ نیز آغاز خواهد شد و شرکت آلومینیوم سازی اراک به صورت کاملا داوطلبانه دیگ‌های قدیمی این دو خط را نیز از مدار تولید خارج خواهد کرد و دیگ‌های جدید با تکنولوژی روز دنیا و مصرف کمتر انرژی و مطابق با استاندارهای زیست محیطی را جایگزین آنها خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز