خبرگزاری کار ایران

عیادت اعضای کمیته همیاری ستاد دهه فجر استان مرکزی از بیماران

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۰۷۴

اعضای کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد دهه فجر استان مرکزی ظهر امروز از بیماران دو بیمارستان اراک عیادت کردند.

اعضای کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد دهه فجر استان مرکزی ظهر امروز از بیماران دو بیمارستان اراک عیادت کردند.

به گزارش ایلنا از اراک ظهر امروز اعضای کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد دهه فجر استان مرکزی متشکل از مدیران دستگاههای حمایتی استان و برخی مدیران سازمانهای مردم نهاد استان از بیماران دو بیمارستان آیت اله خوانساری و امیر المومنین(ع) اراک با اهدای گل از بیماران عیادت کردند.

در این مراسم که ناصری کمیته امداد امام خمینی و مهدوی مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) و نمایندگان بهزیستی و سایر دستگاههای اجرایی حمایتی استان حضور داشتند ضمن عیادت از بیماران و دلجویی از آنان از نزدیک به بررسی مشکلات بیماران پرداختند و در صورت نیاز به کمک دستورات لازم را در خصوص حل مشکلات آنان صادر کردند.

همچنین در این برنامه حاضران بعد از عیادت از بیماران با روسای بیمارستان‌ها به بحثو گفتگو پرداختند که در این نشست ناصری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: بحثعیادت از بیماران یک وظیفه انسانی است که باید در همه اوقات مورد توجه واقع شود و در این بین مسئولین می‌بایست ضمن عیادت از بیماران مشکلات آن‌ها را بررسی و رفع کنند.

مهدوی مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان مرکزی نیز در سخنانی گفت: عیادت بیماران به عنوان یک حسنه در کارنامه اخروی همه ثبت خواهد شد.

وی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم و کاهش نگرانی خانواده‌ها از هزینه‌های درمانی یک اقدام مثبت بوده که باعثشده خانواده‌ها دغدغه کمتری نسبت به قبل داشته باشند و قطعا دانشگاه علوم پزشکی اراک و مجموعه مدیریتی آن با اجرای کامل این طرح در کاهش دغدغه مالی مردم توانسته‌اند بسیار موفق عمل کنند.

ابدال رئیس بیمارستان آیت اله خوانساری اراک نیز گفت: با توجه به اینکه این بیمارستان به عنوان قطب بیمارستانی سرطان در غرب کشور است نیازمند توجه بیشتر مسئولان است که به تا کنون این توجه وجود داشته است و از سوی دیگر حضور و کمک خیرین می‌تواند راهگشا بوده باشد.

ابدال افزود: بحثاوراق وقف که با کمک سازمان اوقاف اجرایی شده می‌تواند کمک بسیار موثری در گسترش بیمارستان کند که تا کنون با استقابل خوبی از سوی مردم مواجه شده است.

وی خاطر نشان ساخت با توجه به اینکه متأسفانه استان مرکزی یکی از استانهای در معرض خطر جدی از بیماری سرطان است توجه خیرین به این بیمراستان و حمایتهای آنان بسیار گره گشا بوده است. وی از خیرین خواست تا با کمکهای خود همچنان به مجموعه بیمارستان یاری برسانند و در طرح توسعه بیمارستان به ۱۲۸ تخت که به تصویب وزارت بهداشت نیز رسیده است همچنان یاری کنند تا این طرح زود‌تر به بهره برداری برسد.

قزلو رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک نیز گفت: توان دولت در بحثبهداشت و درمان محدود است و با توجه به اهتمام ویژه دولت به این بخش قسمتهایی از مشکلات باقیمانده از قبل حل شده ولی همچنان نیاز به کمکهای مردمی در بخش توسعه و تجهیز فضاهای بهداشتی و درمانی احساس می‌شود که خیرین در این موضوع به مانند گذشته به دولت کمک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز