خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اراک:

۲۲درصد از کل معتادان کشور شیشه مصرف می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۹۶۴

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در جامعه یک ونیم میلیون نفر معتاد داریم که بیش از۵میلیون نفر را درگیر موضوع کرده‌اند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رشد اعتیاد در مصرف شیشه را تاسف بار دانست و اظهار داشت: میزان بروز آسیب‌های اجتماعی ناشی از مصرف شیشه روز به روز در حال افزایش است به گونه‌ای که در آخرین بررسی‌ها، ۲۶درصد زنان معتاد و ۲۲ درصد کل مصرف کنندگان، مصرف شیشه دارند و این هشداری نگران کننده است.

به گزارش ایلنا، همایون هاشمی در کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف با تاکید بر شیشه، با بیان این که در جامعه یک ونیم میلیون نفر معتاد داریم که بیش از۵میلیون نفر را درگیر موضوع کرده‌اند هشدار داد: اگر جریان پیشگیری عمومی شود، اعتیاد که این روزها درصدی از افراد جامعه را از مسیر سلامت خارج کرده با همت عموم به سوی مبارزه با مصرف با آگاهی بخشی جمعی هدایت می‌شود.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون اجتماعی آگاهی بخشی است و با ارتقاء آگاهی مردم عناصر مثبت و سرمایه‌گذار واکسینه می‌شوند.

هاشمی با تاکید بر اجتماعی کردن جریان پیشگیری از اعتیاد در کشور افزود: این یعنی ما در جامعه یک جریان مثبت اطلاع رسانی ایجاد کنیم تا همه دست به دست هم این معضل را مدیریت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز