خبرگزاری کار ایران

استاندارمرکزی در جمع فرمانداران و شهرداران شهرهای استان:

اقدامات انجام شده را صادقانه برای مردم بازگو کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۹۵۰

طرح‌ها و پروژه‌هایی را که به نتیجه رسیده به مردم گزارش دهیم و برنامه‌های در دست اقدام و انجام نشده را به عنوان گزارش عملکرد خود بیان نکنیم.

استاندار مرکزی گفت: طرح‌ها و پروژه‌هایی را که به نتیجه رسیده به مردم گزارش دهیم و برنامه‌های در دست اقدام و انجام نشده را به عنوان گزارش عملکرد خود بیان نکنیم.

به گزارش ایلنا از اراک محمد حسین مقیمی، در جمع فرمانداران، شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان که صبح امروز با حضور مهدوی، معاون حراست وزارت کشور برگزار شد، افزود: تلاش و برنامه‌ریزی در راستای رسیدن به اهداف و برنامه‌هایی که مورد نظر دولت و مسئولان نظام است از مهمترین وظائف و مسئولیت‌های ما در حوزه استانی و شهرستانی است که همه ما مکلف به انجام آن هستیم.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری باشکوه تر و با رویکرد نوگرایانه برنامه های دهه فجر امسال تصریح کرد: برنامه ریزی در راستای افزایش رشد اقتصادی، اجرای سیاستهای کنترل تورم و خروج از رکود، روان سازی و تسهیل امور و حل مشکلات مردم و تامین امنیت وآسایش و آرامش شهروندان از مهمترین وظائف و مسئولیت هایی است که به عهده ما گذاشته شده و باید به درستی انجام شود.

وی بیان داشت: وقتی اهداف و برنامه های مورد نظرمحقق نمی شود، هر اندازه که ازعملکرد و اقدامات خود بگوییم و دفاع کنیم، آمار وارقام نتیجه را برای مردم روشن خواهد ساخت.

مقیمی با تاکید براینکه مبادا دوره مدیریتی ما سپری شود و عملکرد قابل دفاعی نداشته باشیم اظهار کرد: شما درجایگاه سیاستگذار و برنامه ریز امور شهرستانها ی استان، با توجه ویژه به اهمیت این جایگاه باید برای حل مشکلات و تحقق برنامه های پیش رو تلاش و همت ویژه ای داشته باشید و به این نکته توجه کنید که زمان به سرعت خواهد گذشت.

استاندار مرکزی ضمن تاکید براهمیت ونقش بخش حراست دردستگاه های اجرایی افزود: مدیران این بخش نیز باید در راه تحقق اهداف و برنامه ها، مدیران دستگاه ها را یاری دهند وضمن همگام بودن با مدیران، مشکلات و انحرافات موجود را نیز بیان کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز