خبرگزاری کار ایران

بخشدار قره چای از صنوف مختلف فعال در جاورسیان بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۴۹۳

محسن میرزایی در این دیدار بر تعامل بیشتر صنوف خدماتی و تولیدی با بخشداری و مدیران محلی تاکید و خواستار تشکیل اتاق فکر با حضور آنان برای ارائه راهکار در خدمت رسانی بهتر به مردم شد.

عصر روز گذشته بخشدار بخش قره چای خنداب از صنوف فعال و مشتقر در شهر جاورسیان از جمله طلا فروشی ها، صنف پوشاک و کفش بازدید و با صاحبان آنها گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا، محسن میرزایی در این دیدار بر تعامل بیشتر صنوف خدماتی و تولیدی با بخشداری و مدیران محلی تاکید و خواستار تشکیل اتاق فکر با حضور آنان برای ارائه راهکار در خدمت رسانی بهتر به مردم شد.

وی همچنین با حضور در نشست اعضای شورای اسلام شهر جاورسیان گفت: شورای اسلامی شهر و روستا از جایگاه مهمی برخوردار بوده و مورد حمایت قانون است.

وی ادامه داد: شوراهای اسلامی نمایندگان مردم هستند و دغدغه آنان توسعه متوازن شهر و روستا بر اساس برنامه تدوین شده پنج ساله کشور است.

بخشدار قره چای همچنین از اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای این بخش خواست در زمینه برگزاری برنامه های فرهنگی شهرستان که از ۱۱ بهمن به مدت یک هفته در شهرستان خنداب برگزار می شود، برنامه ریزی و تلاش کنند.

وی تاکید کرد: برگزاری هفته فرهنگی با برنامه های مطلوب و کیفی موجب شناخته شدن بیشتر قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد اقتصادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان خنداب به کشور می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز