خبرگزاری کار ایران

رییس داوطلبان هلال احمر کشور:

ارتقاء سواد سلامت جامعه دردستور کاراست

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۷۹۹

تمام تلاشمان در اجرای برنامه تلویزیونی صفرنامه سلامت و امید ارتقاء سواد سلامت جامعه است که اولویت اول آن برای جامعه زنان و پس از آن کل جامعه خواهد بود.

فرحناز رافع رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور روز سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه تلویزیونی سفرنامه سلامت و امید در محل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در اراک افزود: در این راستا کار مشترکی را با معاونت اجتماعی شبکه یک صدا و سیما با عنوان برنامه تلویزیونی «سفرنامه سلامت و امید» در رابطه با بیایات رهبر معظم انقلاب و سیاست های ابلاغی ایشان را در حوزه سلامت در دستور کار قرار داده ایم.

به گزارش ایلنا وی افزود: تمام تلاشمان در اجرای این برنامه؛ ارتقاء سواد سلامت جامعه است که اولویت اول آن برای جامعه زنان و پس از آن کل جامعه خواهد بود.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: این برنامه در مرحله نخست در ۱۲ استان کشور با پخش یکهزار و ۴۴۰ دقیقه برنامه در حوزه ارتقاء سلامت اجرا خواهد شد.

رافع عنوان کرد: این برنامه در هر استان برای چهار شهرستان برگزار خواهد شد و طی دو روز گذشته(۲۷ مهر) اولین برنامه در استان گلستان آغاز شده و به مدت دو روز دیگر نیز در این استان ادامه دارد.

وی گفت: مرحله اول این برنامه تا ۲۷ اسفند امسال ادامه خواهد داشت و نوبت استان مرکزی در اجرای این برنامه بهمن ماه امسال است.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: قصد داریم در راستای این برنامه یک مدل ملی و بین المللی نیز طراحی و اجرا کنیم.

رافع بیان کرد: اجرای این برنامه نقش بسیار موثری در ارتقاء و افزایش آگاهی بخشی جامعه در حوزه سلامت، کاهش هزینه های درمان، حل دغدغه نظام در حوزه سلامت و افزایش امید به زندگی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز